Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

(Cum despărţirile înşală totul)


Cum despărţirile înşală totul şi mai ales perspectiva, ei doi ar părea că au luat-o în direcţii opuse, lăsând la mijloc întinderea goală a câmpului (sau poate a timpului), că merg şi se petrece lucrul obişnuit: micşorarea, îndepărtându-se progresiv de punctul iniţial; iar această încetineală a văzului fiind ei înşişi; dar îndeletnicirea lor obişnuită era nemişcarea, când şi când schimbul de vorbe în şoaptă, ca într-o ţiplă subţire, sfâşiată cu un gest larg, lenevos; aşadar, totuşi, rămânând imobili, între umbrele lor se desena un arc din ce în ce mai întins, încordat în toate culorile câmpului (sau poate ale timpului), stăteau în locul acela rupt, rezervat mirării, şi deja nu se mai vedeau unul pe altul, abia vocile lor dacă se întorceau; pretutindeni câmpul crăpat ridica aburi unduitori în care soarele şovăia, nu ei, nu şi ei; se cuvenea să fie liniştea dinaintea marilor întâlniri, la capătul celălalt al câmpului; (sau poate) abia tăcerea, singurătatea şi falsul remediu (al timpului) puteau să producă pe neaşteptate un dar.

t.o. bobe

3 răspunsuri to “(Cum despărţirile înşală totul)”

  1. poti sa dai sau nu accept la comm-ul meu ma doare in pula.eu vreau sa iti zic ceva.sa te ajut oarecum.daca asta inseamna ajutor.ma rog.plm inteleg prin ce treci dar gandeste-te si tu…fete mai se gasesc,tre sa faci acuma o drama,ni se intampla si celor mai buni.crezi ca ei au fost mereu cei care au spus adio?te inseli.frate hai sa o dam pe fatza s-a intamplat,s-a intamplat acuma.daca vrei sa iti revii vino la mine iti dau eu melodii care te fac sa uiti si sa mergi mai departe.am patit mai multe faze de genu asta ca tine.deci pot sa iti spun ca stiu cum e.termina sa te uiti la mine cu superioritate si sa zici ca sunt retardat ca am media 9 la fizica.totusi gandeste-te si tu la teoria pe care o am eu asupra femeilor.care mie mi se pare cat de cat adevarata.relatia dintre 2 dureaza cat timp fata iubeste.;).cat cealalta teorie a lui mihai andrei e complet adevarata.nu stii.intreaba-l pe el.deci daca asa te simti tu sa scrii pe blog,sa aduci la cunostinta bine,numai nu face din asta o tragedie:)are balta peste:P

    • iliuta, mersi de sfat in primul rand. insa ti se pare tie ca am eu vreo problema? ca vreau ceva? chiar sunt bine, si nu. nu vreau nimic.
      pe blog imi creez lumea cum vreau eu, este un produs al imaginatiei mele, citind faci pactul ca nu trebuie sa crezi tot ce scrie aici. n-ai auzit niciodata povesti?
      scriu aceasta insemnare pentru ca asta spune ceva. si eu ma intreb de multe ori: frate :|, de ce dracului am scris acest post?
      multe raman fara raspuns. asa trebuie sa fie. postul acesta poate ca trebuie sa existe. nu stiu cine il citeste. nu stiu de ce trebuie. plus ca acest post nu este scris de mine, e preluat dintr-o carte. (am scris autorul mai jos)
      o sa scriu si de alte tipuri, bineinteles. dar asta trebuie sa fie acum.
      si nu mai vreau comentarii. eu sunt bine. ma simt bine. nu vad unde e drama. apreciez acest text pentru ce transmite si felul cum e scris. blog-ul, internetul, messul. sunt o lume virtuala. aici este poate un alt eu.

  2. Hey, continua sa mergi inainte! 😉


Lasă un răspuns

