Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

25 iunie 2010 DANCE TRIBUTE MICHAEL JACKSON BUZAU


Dance Tribute  Michael Jackson – Buzau Atlantis 25 iunie 2010

Fotografii realizate de Orlando Alexandru.

O SA REVIN CU ALTE POZE ! 🙂

9 răspunsuri to “25 iunie 2010 DANCE TRIBUTE MICHAEL JACKSON BUZAU”

  1. Hei, Alexandru! Imi place cum scrii, te-am adaugat la blogroll. Toate cele bune. 🙂

  2. faci fotografii frumoase. esti un foarte bun patinator. matematician, inteligent. ca fizic – binteles :).
    ma bucur ca te-am cunoscut, asa am avut ocazia sa iti vad si caracterul frumos. Ne mai auzim

  3. Buna! Ma numesc Dana, sunt din Buzau , si as vrea sa te intreb…nu cumva faci parte dintr-un mic sau mare grup de fani Michael jackson? caut de foarte mult timp fani MJ din Buzau . id-ul meu, alina_daniela80 .pa pa


Lasă un răspuns

