Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

Squadra Azzura :)


Sunt foarte suparat. Favorita mea la Campionatul Mondial de Fotbal 2010 din Africa de Sud, Italia, a remizat astazi cu .. sa vedeti cu cine.. Noua Zeelanda ?! imi este si rusine sa scriu. Dupa ce a facut egal cu Paraguay acum si cu Noua Zeelanda? Ce prostie. Am urmarit ambele meciuri, cel putin in cel de astazi a controlat categoric jocul a avut atatea ocazii, a avut bara, suturi pe poarta, dar nu a reusit sa mai inscrie odata. 1-1 .

Eu nu prea ma uit la fotbal, nu joc fotbal, insa Squadra Azzura este echipa mea de suflet, bineinteles si faptul ca am origini acolo au fost importante pentru a considera asta. Singurele meciuri de la acest Campionat pe care le-am urmarit fiind ale Italiei si Argentinei. Deci..in eventualitatatea in care, Doamne-fereste, campioana mondiala en-titre nu trece de faza grupelor, jur ca nu o sa ma mai uit niciodata la un meci al acestui sport atat de nedrept – fotbal (si-asa o fac foarte rar). Asta-i situatia, eu si nedreptatile nu prea ne pupam. Aici nu este o nedreptate din punct de vedere fotbalistic ci ca au avut mare ghinion sa nu poata inscrie. Celui mai bun trebuie sa i se dea ce e al lui :). Asa se intampla si in viata. O sa mai scriu altadata..ca niciodata un necaz nu vine singur.

4 răspunsuri to “Squadra Azzura :)”

  1. 😦
    o sa ma tin de juramant!

  2. Îmi pare rău…………………..că echipa ta favorită a pierdut,dar haideţi să recunoştem că nici au fost aşa de străluciţi italienii la acest campionat…de fapt, părerea mea este că nici în 2006 Italia nu merita să câştige campionatul…!!!
    Dar asta e………… lume diferită, opinii diferite, gusturi diferite…!!
    Succes!!!!!!!! Numai bine!!!!!

    • Da, fiecare are parerea lui. Nu trebuie sa dam explicatii de sentimentele noastre. Faptul ca bunicul meu a fost italian, probabil a cantarit foarte mult pentru a-mi forma aceasta simpatie pentru Squadra Azzura. Imi place atitudinea lor, fotbalul tactic – poate prea tehnic, si acest fapt stirbeste poate din spectacol. Asta e, buni – rai, astia sunt :).
      Mi-au dat lacrimile la sfarsitul meciului Italiei pentru ca am realizat ca nu o sa ne mai intalnim cu atatia jucatori extraordinari: Gianluigi Buffon – portarul meu preferat, Cannavaro, Andrea Pirlo, Gattuso, Camoranesi, Totti, Toni, Del Piero, Inzaghi.. si lista continua .. Cu multi dintre ei nu o sa ne mai intalnim, totusi raman cu un titlu mondial. O sa se faca schimbari marjore. Devenise o echipa batrana..dar raman niste legende.
      Numai bine !

  3. Da e dureros ………când echipa ta favorită pierde………… te înteleg!


Lasă un răspuns

