Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

Nu am o aura in jurul capului


Pe 16 iulie, anul mantuirii 2009, la ora 11.56 aveam primul meu contact cu lumea blog-ului. [ce chestie].Prima mea insemnare intitulata mai mult decat sugestiv, „Prima oara”, tocmai asta desemneaza, o eschivare pentru stangaciile cu care voi debuta, dar au fost ale mele, ideile respective imi treceau mie prin minte atunci, c’est la vie. Nu iti plac, problema ta, X-ul e sus acolo in dreapta. il vezi ce frumos e? Nu imi creste mie nicio protuberanta in piept daca iti place tie ce scriu sau din contra, imi discreditezi scrierile. [Deaia nu mi se mai scoala mie ca imi comentezi tu postarile.] Este foarte usor doar sa vorbesti, dar daca esti asa breaz, scrie si tu ca sa vezi cum este. Nimeni nu trebuie sa dea explicatii de ce are blog. De ce nu? Este o manifestare a hedonismului fiecaruia.

Cuvantul de debut a fost TOTUL. Cred ca in fiecare postare a mea ma rotesc precum o planeta greoie, mereu si mereu, numai in jurul lui. Nu mi-a luat decat durata a 9 192 631 770 de perioade ale radiatiei ce corespunde tranzitiei dintre cele doua niveluri hiperfine ale starii fundamentale ale atomului de cesiu 133 in repaus la temperatura de 0 K ca sa ma gandesc la asta :).

Cum spune Cartarescu in volumul Totul:

”  Mintea mea nu poate sa schimbe lumea.
Nu am destula dragoste, destula credinta.
Nu am o aura in jurul capului.
Nu mi te-ai aratat si nu mi-ai dat nici un semn.”

Eu nu detin adevarul absolut, nici nu vreau. Cum e vorba aceea: „perfectiunea insasi este imperfectiune”, daca ar exista omul perfect, ar fi imperfect prin simplul fapt ca ar fi vulnerabil, celalalt stiind cum trebuie sa actioneze ca la carte si putand sa il manipuleze. Eu insa sunt doar eu, nimic mai mult, eu nu sunt omul bun, nici omul rau. Sunt eu, si trebuie sa ma cunosti [ce simplu suna, dar din pacate nu e la fel de simplu sa o si faci]. Secretul este ca sunt un om foarte sensibil, si acest fapt explica multe chestii (uneori comportamentul meu, incercand sa maschez acest lucru prin a fi uneori mai dur, dar nu-s nici eu baiat rau 🙂 ). Dar nu este bine ca in viata sa fii nici prea bun, pentru ca o sa ti-o iei in barba rau. Cu cine merita insa, desigur. Sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului . 🙂

P.S.: nu ma intreba de ce am publicat cuvintele acestea acum referitoare la prima zi a lumii lor si a celorlalte lumi mai putin probabile, asa cum spunea cineva.  Dar de ce n-am publicat pe 16 iulie si am publicat pe 7 iunie? Pentru ca asa mi-a venit mie. Cand e sa fie, atunci este. Daca nu vom mai fi pe 16 iulie? Daca imi inchid blogul pana atunci? Daca nu mai platesc netul? Daca si daca. Nu pot sa zic ca este un moment asa de important, tocmai de aceea nu i-am respectat cu sfintenie data, a fost spontana treaba cu a-mi face blog. Pe 16 iulie, sarbatorim insa ziua cand a aparut acest Univers. I-am creat pe toti piticii din capul meu. Orbitor. orbitor. ORBITOR…

 

Niciun răspuns to “Nu am o aura in jurul capului”

Lasă un răspuns

