Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

în stilul lui NICHITA


Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi
şi ţi-aş săruta talpa piciorului,
nu-i aşa ca ai şchiopăta puţin, după aceea,
de teamă să nu-mi striveşti sărutul?

Nu sunt vinovat că nu mai sunt
acelaşi

Eu mor cu fiecare lucru pe care il ating,
stelele rotitoare ale cerului, cu privirea;
fiecare umbra pe care o arunc peste nisip,
sufletul mai putin mi-l intinde; fiecare lucru
il privesc cum as privi moartea, rareori
uit aceasta, si-atunci, din nimic fac dansuri
si cantece, imputinandu-ma si smulgandu-mi
bataia tamplelor, ca sa fac din ea c
coroane de mirt.

A te înfrâna, a te abţine, e primul semn al civilizaţiei lumii… Piramida s-a abţinut să devină munte!

Spune nu doar acela care îl ştie pe da.

Totul e simplu, atât de simplu, încât devine de neînţeles.

P.S.: A murit Enghidu prietenul meu
care ucise cu mine lei.

Dacă timpul ar fi avut frunze, ce toamnă!

iar eu te iubeam
atât de mult, încât te uitam,
crezând că faci parte din mine.

Întunecând întunericul, iată porţile luminiii…
Ce bine că eşti, ce mirare că sunt!

Vine o vreme cand mor caii.

De ce te-oi fi iubind, femeie visătoare?
Prietenii mei nu sunt mulţi, dar sunt nenumăraţi.

încă-o vreme,
şi-ncă-o vreme…

 

mai lasă-mă o frunză,

viata
este o absenta
intre doua inexistente.

Mi-e dor să pot

să nu-mi mai fie

dor de tine.

Nimic nu este mai firesc decât absurdul.

Totuşi, eu am văzut un om plângând în timp ce râdea…

El
un om singur.

N-aş mai fi vrut să se sfârşească
niciodată-acea lună-a lui Marte.

– De ce, i-am strigat, de ce?


Tu ai un fel de paradis al tău
în care nu se spun cuvinte.

Eu nu sunt nici bun nici rău
ci sunt, pur şi simplu.

Dacă n-aş crede în mesajul meu literar, nu aş scrie.
2 răspunsuri to “în stilul lui NICHITA”

  1. „Mi-e dor să pot
    să nu-mi mai fie
    dor de tine.” ….aici imi place.imi place blogul tau cu totul,dar ar deveni plictisitor sa o zic la fiecare postare.:)>:D<


Lasă un răspuns

