Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

zi bună? da


Astăzi am avut o zi fantastică. Ce înseamnă asta? Că mi-a mers bine mai pe toate planurile. Deşi n-aş şti de ce. Anticipam chiar că o să traversez o perioadă urâtă, dar se pare că nu am de ce să mă plâng. [oricum nu e timpul pierdut :)), urmează atâtea zile doar]. Ideile pe care le aveam cu o seară înainte şi pisica neagră care mi-a trecut astăzi prin faţă nu erau încurajatoare pentru o bună perioadă, şi totuşi nu mi-au adus bulan negativ.  Şi de ce scriu toate aceste rânduri? Vreau să spun că orice s-ar zice, sfaturile unui prieten rămân sfinte. Mulţumesc fratele meu! 🙂

Post-confesativ-de mulţumire-prezentare a stării generale dintr-o zi de 26 mai. Categoria va fi a 8-a zi (2+6=8) , cu siguranţă. Pentru că zilele bune, nu fac parte din cele 7. Sunt ceva ce nu există (zilele bune, doar ai impresia că le ai şi acesta este un lucru esenţial, dar bineînţeles că lucrurile esenţiale nu interesează pe nimeni). a 8-a zi a săptămânii. Ar părea ireal, nu? Dacă ai şti că e mai real decât tine.

Niciun răspuns to “zi bună? da”

Lasă un răspuns

