Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

cugetările unui lemn norvegian


În zilele de miercuri, schizofrenia parfumului tău îşi lasă amprenta. Tu încercai atunci să te laşi de fumat (da, sigur).. încercai să îţi imaginezi viaţa cu două mii şase sute patruzeci şi două de ţigări în urmă.

În insomniile când deschideai cărţi la pagina 99 şi le citeai invers şi mereu căutai să dezlipeşti preţurile în lei vechi după manualele din gimnaziu. Mai ştii culegerile de 70,000 ? Cum să nu. Le căutai întăi la tarabe şi dacă nu erau, abia apoi intrai în Faust. Chitros erai de mic .. doar nu te mai schimbi tu acum.

Îmi amintesc că ai ascultat Janis Joplin până târziu şi şi , mâncai Pringles. Erai tare relaxată. Ţi-ai scos sutienul cu danteluţă şi ai privit bulevardul. Le Boulevard. Cocoşată sau nu de greutatea ţâţelor, te-ai aplecat peste balconul de la doi. Acum, mă tem că am să-ţi dau o lovitură grea. Nu îmi mai amintesc multe lucruri din care s-au întâmplat, nu mai ştiu de ce era ora 2:43  sau de ce tu îţi agitai buzele? De ce nu beam ceai? De ce nu ţi-ai scos brăţara de la maică-ta? m-ai zgâriat pe abdomen.. Îmi pare rău, da .. şi ca să vezi că aşa este am să pun o bara paralizată de părere de rău : Â ups, să trec pe tastatura în engleză.. mereu păţesc asta, | , phiu, acum e bine. Ai văzut ? Chiar îmi pare rău că nu pot să-ţi spun detalii din acea noapte frumoasă pe care am trăit-o.

Fără încheiere, fără nimic din ce-ar fi trebuit să fie aici.

î 😐

Un răspuns to “cugetările unui lemn norvegian”


Lasă un răspuns

