Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

Zâmbeşte şi iubeşte. bifat


Niciun Crăciun fără cei mici. Mereu mi-a plăcut Crăciunul, înşiruiam diverse lucruri într-o scrisoare lungă, sperând chiar că o să le primesc. Ştiu că odată nu am vrut să-i arat mamei ce am scris în ea şi am pus-o singur în cutia poştala, trecând peste insitenţele ei, care „dorea să o verifice să nu fie greşeli”. Eu credeam în Moş Crăciun. Pot spune că nu m-am schimbat prea mult, am rămas acelaşi cel mic, din acelaşi Adam. Uneori visez atât de mult, încât este nevoie să-mi pozez visele pentru a nu fugi şi a le uita dupa aceea. Într-o zi, unei poze i-au dispărut 3 pixeli. Acei pixeli i-am căutat în toate locurile posibile şi imposibile: pe rafturi schiţate în tempera,.. dar şi în puzderia de www-uri. Crezusem c-au murit cei 3 pixeli blonzi din faţă. Le-am ţinut chiar şi-un recviem de 11 minute, recitat clar, inclus mai apoi şi-n Evanghelia după pescăruşi.

Dar prietena mea cea mai bună mi-a expus încă odată nevoia de a iubi şi de a crede, mai exact, credinţa că mai există speranţă, scăpare şi mântuire. Prietenia este un motiv să te trezeşti dimineaţa. Să faci un mâine mai frumos. Ce altceva aş avea de făcut? Ce altceva decât să-ţi mulţumesc şi să te determin să-ţi verşi ciocolata pe taxiurile galbene.

Vorbitu-ţi-a până aici,

cel care îţi făcea temele la fizică şi n-a mai stat 5 minute după absolvire.

Cred că v-aţi prins ce poză era, chiar dacă visul american a murit de ceva vreme. Dar fiecare are propriul drog, care-l ajută să viseze mai departe; anumite modalităţi de a nu privi în faţă realitatea crudă şi neîndrumătoare. Suntem depedenţi de iluzii care ne dau forţa de a continua încă o zi, înainte de a ne prăbuşi inevitabil în infernul din noi înşine.

Conceptul „fericire” îl găseşti de întâi mai 2010, pe Still loving you cu 19 fotografii pe perete. Un ego formadabil mi-a găsit pixelii, pe cei trei: pe Hubert, pe Selby dar şi pe Jr. şi mia aratat că Recviem-ul era într-adevăr.. pentru un vis :).

3 răspunsuri to “Zâmbeşte şi iubeşte. bifat”

  1. 🙂 îţi mulţumesc. eu. mult.


Lasă un răspuns

