Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

Ajutor pentru Flory!


Colega mea, Florentina Andronescu, a suferit un grav accident, sambata 24 aprilie. A fost electrocutata in gara din comuna Sahateni, jud. Buzau. In urma accidentului a suferit arsuri de gradul 3 pe 70% din suprafata corpului
Fiecare clipa trebuie stoarsa de tot ce se poate da, fiindca nu stii niciodata cand va cadea cortina.
Haideti sa ii aratam ca putem fi prieteni in adevaratul sens al cuvantului!
Trebuie sa o sustinem! Orice ajutor este binevenit pentru ea si familia ei!

Orice suma, cat de mica inseamna mult pentru ea. Puteti dona prin intermediul clasei ei (a X-a A), lasa sala 27 a C.N. B.P. Hasdeu, intre orele 13-20 sau Stefaniei Dragan la sala 18 din C.N. B.P. Hasdeu intre 7 si 14.

Puteti dona si direct in contul parintilor la Banca Transilvania: RO66BTRL01001201C42798XX deschis pe numele Andronescu Ecaterina

In liceul Eminescu la sala 1.12 la clasa 10 C puteti dona la Tomescu Irina intre orele 14 – 20!

Imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat, eu initial am crezut ca este o gluma..si am sperat acest lucru, am sperat pana.. pana luni cand Flory nu era clasa. Nu merita acest lucru si de aceea trebuie sa o ajutăm. Pentru cei care nu o cunosc, este o eleva foarte buna si mai mult decat atat, o colega extraordinara, o fata frumoasa, vesela.
O sa ne trezim din acest vis urat si o sa fie totul ca inainte, o sa fie aceeasi flory din spatele meu, din banca a doua. Off Flory, de ce trebuia sa ti se intample tie? Din pacate, nu ne putem impotrivi destinului. Totul depinde de Dumnezeu acum si sunt sigur te va ajuta! „Fii mie Dumnezeu aparator si casa de scapare sa ma mintuiesti.”
Toti iti suntem alaturi, ai sprijinul nostru. Dumnezeu sa te ajute!

Al tau coleg,
Andy

Mai multe informatii si pentru incurajari intrati pe site-ul: http://flory.tk/


Va multumim ! 🙂

3 răspunsuri to “Ajutor pentru Flory!”

  1. sate ajute dumnezeu flori

  2. verisoara ta Anca mia spus

  3. andy …m-a impresionat foarte tare felul in care ai scris despre mine
    chiar ma faci sa imi doresc foarte tare sa stau din nou in spatele tau (si sa ma joc cu parul tau ;)) )
    dar trebuie sa iti spun ceva : nu am arsuri de gradul III pe 70 % din suprafata corpului, ci cam pe 30 %, restul au fost arsuri de gradul I si II
    Sper sa ne vedem curand la scoala


Lasă un răspuns

