Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

Psalmul 30


1.Spre tine Doamne , am nadajduit sa nu fiu rusinat in veac . Intru dreptatea Ta izbaveste-ma si ma scoate .
2.Pleaca spre mine urechea Ta, grabeste de ma scoate .Fii mie Dumnezeu aparator si casa de scapare sa ma mintuiesti .
3.Ca puterea mea si scaparea mea esti Tu si pentru numele Tau ma vei povatui si ma vei hrani .
5.In miinile Tale imi voi da duhul meu;izbavitu-m-ai , Doamne , Dumnezeul adevarului .
7.Bucura-ma-voi si ma voi veseli de mila Ta , ca ai cautat spre smerenia mea , mintuit-ai din nevoi sufletul meu .
8.Si nu m-ai lasat in miinile vrajmasului; pus-ai in loc desfatat picioarele mele .

Niciun răspuns to “Psalmul 30”

Lasă un răspuns

