Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

Zeul Plushenko furat pe faţă la Olimpiadă


Îmi serbez al 100-lea post pe blog, cu un post plin de ură, scârbă, sictir, nedreptate. Abia astăzi am reuşit să îl postez, pentru că ieri nu am fost acasă + că am fost prea marcat, şocat, supărat şi nu eram în stare să scriu. Despre ce este vorba…titlul olimpic la patinaj artistic,

proba băieţilor care a constiut primul furt pe faţă de la Olimpiada de la Vancouver. Patinatorul rus, Evgeni Plushenko a pierdut titlul olimpic, deoarece a fost furat pe faţă de către arbitrii, care i-au dat titlul unui american, pe nume Evan Lysacek (mă aştept să nu fi auzit de el), doar pentru că sunt muuulte interese la mijloc, America, vecină cu Canada, Olimpiada în Canada..înţelegeţi.

Să povestim cum a fost totul. La programul scurt, Plushenko a evoluat în grupa a 2-a (dezavantaj mare) pentru că în această grupă evoluează cei de pe la coadă, care n-au nicio şansă. Până şi românul nostru a evoluat în grupa a 3-a. Lysacek a evoluat în utlima grupă, a 6-a, normal..avantaj, a avut timp să vadă ce au executat ceilalţi. În fine, şi cu acest dezavantaj mare, Plushenko s-a impus clar (săritură cvadruplă)..pe care ceilalţi nu o aveau, dar acest lucru la scor nu s-a văzu aşa de bine pentru că punctajul lui Lysacek a fost umflat cu pompa, fiind destul de aproape de cel al lui Evgeni. Şi nu numai al lui Evan, ci şi al altui american, Jeremy Abott a fost umflat. Aşadar după programul scurt Plushenko pe 1, Lysacek pe 2.

Diferenţa nefiind mare după scurt, totul era clar că se va decide la programul lung. Plushenko evolua ultimul (normal, a avut cel mai mare punctaj), americanul în aceeaşi grupă cu el primul. Vă daţi seama, presiunea pe Evgeni era uriaşă: concura pe terenul adversarilor, teren american, pardon ..canadian. ; era ultimul în concurs, toţi îşi făceau calcule şi doreau să rateze, şi putea să devină dublu campion olimpic, primul patinator după 1952 care să reuşească acest lucru, ar fi fost o victorie imensă. Menţionez că Evgeni Plushenko mai are un aur olimpic în 2006, şi un argint olimpic în 2002. + argint olimpic 2010. ; 3 medalii de aur la mondiale, una de argint, una de bronz. ; 6 medalii de aur la europene şi 3 de argint ; 4 medalii de aur la finala de grand-prix, un argint, un bronz. de 8 ori aur la Cupa rusiei, de 2 ori argint, Trophee Lalique aur, Skate Canada aur, de 8 ori campion al Rusiei…(unele din medalii au fost câştigate şi când era mic 16 ani.. de aceea are argint. după 2002 a avut aproape numai aur, o excepţie cred)… şi multe multe alte medalii, performanţe, ar lua prea mult, în orice caz a câştigat tot ce se putea câştiga.

Aşa. Evan Lysacek a prezentat la programul lung un program la care nu a greşit, fără ezitări, însă nu a executat cvadruplă, şi s-a bazat pe sărituri mai uşoare. Evgeni Plushenko, a avut un program extraordinar, a impresionat şi la artistic şi a avut sărituri mult mai dificile, cvadruplă în combinaţie cu triplă (7 rotaţii deci). El a făcut un program ca un adevărat campion, cu sărituri cvadruple, a riscat, nu i-a fost frică precum americanului. Dar nu e vorba de frică, el nu a executat pentru că nu poate, este incapabil să sară o cvadruplă, pe când Evgeni a demonstrat de fiecare dată că este un săritor de cvadruplă. A avut nişte mici ezitări, chiar şi cu psihicul foarte stabil al său, presiunea l-a ajuns. A avut o pasă mai proastă, însă acele ezitări nu compensau diferenţa dintre ei.

Totul a fost bine până la afişarea rezultatelor când toată lumea a fost şocată, eu când am văzut n-am mai avut nicio reacţie, am rămas mască. Plushenko..locul 2. Deci aşa ceva este în ultimul hal de nesimţire, un furt pe faţă. I s-a acordat americanului titlul, la o distanţă de un punct, fără cvadruplă, şi Plushenko a fost peste el clar la ambele programe. La partea artistică, la arbitrii au fost egali la puncte la, cu toate că Plushenko a fost mai artistic, a transmis mai mult şi la tehnic, culmea culmilor, Evan a luat mai mult. La tehnic unde Evgeni e cel mai bun din lume. Notele lui Evgeni la tehnic au fost mai mari, însă mai multe bonificaţii a primit americanul, normal. Aşadar, titlul nu s-a decis pe gheaţă, ci în pixul arbitrilor, ei au decis titlul după cum au vrut, multe interese, atâţia bani. Arbitrii au decis ca SUA sa mai ia o medalie de aur si i-au oprit nemeritat revenirea lui Plusenko, in tentativa de a face o dubla consecutiva de aur olimpic. Medalia de aur americana de la patinaj a dus SUA in fruntea clasamentului general. (normal, interese). De ce i-ar fi acordat titlul unui european? Şi mai ales unui rus, care ruşii sunt urâţi de lume, mai ales în America. Bineînţeles că i-au acordat titlul unui american, americanii fiind vecini, mână în mână cu ei; şi doar nu îndrăzneşte Canada să sufle în faţa Americii, trebuie să facă ce zic americanii. Şi încă ceva, câţi bani plăteşte CNN-ul pentru difuzarea de la Jocurile Olimpice (tot felul de momente) şi câţi bani plăteşte Rusia? :)) Diferenţă uriaşă. Doar nu dă CNN-ul atâţia bani, să vadă cum le pierde progenitura din neamul ălă de tot căcatul, în faţa unui rus mândru şi atât de arogant cum este Plushenko care îl cam pişă cu jet de la distanţă chiar, cam când vrea el aşa. Şi multe alte chestii. Probabil s-au săturat. De ce să câştige iar Plushenko? Plushenko peste tot, dar ce e el? extraterestru? răspuns: da, este un supraom. Pe mulţi îi deranjează..iar vine să ia aurul, iar ia banii..este unul dintre cei mai bogaţi sportivi din Rusia.

Cu un salt cvadruplu, Ilia Kulik a câstigat în Nagano-1998, Alexei Yagudin la Salt Lake City-2002. Acum nu a mai fost suficient, triplele au fost mai bune. A facut-o in 2010 si Plusenko, insa a castigat un sportiv care nu poate sari quad.

Pana si fanii carora nu le place de Plusenko sunt de parere ca rusul a fost privat pe nedrept de arbitri, americanul Evan Lysacek nemeritand aurul, pentru ca rusul a avut de departe cel mai bun si frumos program.
Retras din activitatea competitionala dupa Torino, Plusenko a revenit in activitate pentru a-si trece in palmares titlul olimpic de la Vancouver, in pregatirea Jocurilor Olimpice rusul de 27 ani obtinand medalia de aur la Campionatul European de la Tallinn.

Să vedem şi nişte declaraţii:

„La finalul programului eram optimist. Am crezut ca am castigat. Insa Evan poate avea mai multa nevoie de aceasta medalie de aur decat mine. Pentru ca eu o am deja. Doua medalii de argint si una de aur nu este asa rau. Dupa acest esec nu voi renunta. Trebuie sa mergem inainte”, a declarat Plushenko.

„Este o onoare sa devin campion olimpic in fata lui Evgheni Plusenko. El m-a inspirat atat de mult, m-a motivat atat de mult.” a spus Evan Lysacek.

Elvis Stojko: «Au omorât patinajul»

„Dacă se compară performanţele cu rezultatul, sportul a făcut un pas înapoi. Arbitrii au ridiculizat competiţia”, a scris canadianul.

„Nu mai sunt pregătit să patinez bine şi să pierd”, constata sec, după ceremonia de premiere, Evgheni Plushenko.

„Cum poţi fi campion olimpic dacă nu încerci o cvadruplă?  Arbitrii au omorât în această seară patinajul, pentru că puştii care s-au uitat îşi zic că poţi să câştigi titlul olimpic fără o cvadruplă, doar cu o secvenţă bună de paşi şi câteva sărituri”. a declarat un fost mare patinator canadian.

Premierul rus, Vladimir Putin l-a încurajat pe Plushenko.

„E ceva criminal!”
„O prostie. Greşit. E criminal. Cum se poate întîmpla aşa ceva? Ucid patinajul artistic şi îl dau înapoi cu 20 de ani. I-au furat destinul lui Evgheni. Vom investiga. Cineva trebuie să explice cum a fost posibil. E de necrezut„. Avalanşa îi aparţine lui Aleksei Mişin, antrenorul lui Pluşenko. Argumentaţia lui se bazează pe faptul că rusul a executat cvadrupla, în timp ce Lysacek nici n-a inclus-o în programul său. „Care mai e diferenţa atunci între fete şi băieţi? De ce să nu fie competiţie unisex la Olimpiadă? Cine crede că acesta e campionul corect e Ciclop„, a tunat Mişin. Alexei Mishin..care a antrenat atâţia campioni olimpici. Şi are perfectă dreptate, unde ar mai fi diferenţa între fete şi băieţi? Şi fetele sar triple, Yu-Na Kim ar putea concura la băieţi înseamnă.
Notele arbitrilor au suscitat reacţii negative în Rusia. „Per total, Evghenio a fost mai bun”, a declarat preşedintele comisiei pentru sport şi cultură din camera inferioară a Parlamentului rus, Anton Siharulidze, citat de RIA Novosti.

Soţia lui Pluşenko a fost vehementă, denunţând o „mare greşeală a arbitrilor” şi a cerut autorităţilor ruse să-l apere pe patinator. „Trebuie să ne apărăm sportivii şi să ne protejăm onoarea”, a declarat Iana Ruhovskaïa.

„Suntem la proba de patinaj, nu de dans. Este poate ultima mea competiţie, nu am de ce să merg mai departe”, a declarat Plushenko. Sperăm că nu a zis serios şi nu se va retrage. Vreau să îl bată măr pe american la mondiale.

Surprinzator, publicatia USA Today scrie astazi ca arbitrii i-au furat aurul de sub nas lui Plushenko, deci dacă şi presa americană recunoaşte acest lucru, ceva e foarte în neregulă.

Faza fazelor a făcut-o Plushenko la festivitatea de premiere unde s-a urcat pe prima treaptă a podiumului şi apoi a coborât pe treapta a 2-a, declarând: „Am uitat că am ieşit pe locul 2”, dându-le peste nas, bătând un mare apropos şi stârnind reacţia sălii de partea lui.

Poate mulţi spun că Plushenko nu ştie să piardă. Şi da, poate că nu ştie, dar acum nu a pierdut nimic. Pentru el şi locul 2 este un eşec. Avea dreptate. Şi aceasta este diferenţa între noi şi ruşi. Românii s-au obişnuit să înghită, să li se facă nedreptăţi, să le-o ia alţi înainte. Pentru ei nu există jumătăţi de măsură, sunt cei mai buni în tot ce fac, nu se mulţumesc cu puţin. De aceea au ajuns ruşii acolo unde au ajuns şi românii vai de ei. Contează şi atitudinea, să fii sigur pe tine, să fii mândru. Nu să te calce alţi în picioare.

Aşadar, proba olimpică a fost câştigat de o prăjină care nu este mai expresivă decât o uşă, şi câinele meu atunci când cască parcă mă impresionează mai mult. Şi ce a reuşit să facă Lysacek? A patinat doar pentru juriu, nu pentru public. Ce a făcut dacă a câştigat aurul şi totodată dispreţul oamenilor? Plushenko a patinat pentru public, pentru că oamenii aceia au dat bani să vadă spectacol, să vadă elemente cât mai dificile, nu să îl vadă pe un cocostârc umil care stă să cerşească note de la juriu. Şi Lambiel abia pe locul 4. Juriu chiar nu ştie să facă diferenţa? Sunt unii patinatori care ar impresiona până şi o piatră şi unii care dau din mâini o groază, pe post de ventilator ar fi buni. În orice caz, Plushenko rămâne Plushenko, cel mai mare patinator pe care l-a avut vreodată planeta, este un artist, cel mai bun la tehnică, este imbatabil.

Uitati aici programele celor 2. Pacat de Plushenko de acele ezitări, însă a fost mai artistic ca deobicei, nu a fost o zi buna pentru el, nu se simtea bine, ghinion.Ce nedrept ! http://www.tvr.ro/articol.php?id=77117&c=137  dar uitaţi diferenţa dintre programe. Un artist şi o scândură.

Evan e exact ca un tocilar din acela tipic. sa vaneze notele, o goana nebuna dupa note [da, poate e buna metoda sa castige medalia, dar publicul nu l-a multumit]. nu conteaza sa impresioneaze sau ceva, el sa obtina notele, chiar daca le merita sau nu. era atat de crispat, si era asa in progam, fiecare element si-l executa asa cum l-a invatat acolo de 1000 de ori. Nimic nu venea de la sine. parca erau niste imprimari video si dupa puse una peste alta. nu se lega nimic. si le executa atat de prudent, sa nu cumva sa scape ceva, si inceet, si nu exprima nimic. penibil mi se pare.

Pe cand Plushenko are miscarile de la sine, native, totul vine ca la carte, asta inseamna genialitatea, si da..fara a restrange generalitatea cuvantului, Evgeni Plushenko este un patinator GENIAL. este capabil sa sara orice, sa execute orice element, sa impresioneze, sa improvizeze. sa se descurce.
Daca i s-ar termina programul inainte sa se termine muzica sunt sigur ca poate sa puna elemente sau tot felul de chestii. e atat de calm si linistit. patineaza pentru public, sa il impresioneze. si notele pe planul 2. nu a stat sa se gandeasca prea mult, sa planifice cu nu stiu cat timp..pe moment, pentru ca este capabil de acest lucru.

Mulţi se întrebau de ce fac atâta caz, că oricum nu se schimbă nimic şi dacă mă supăr eu şi fac gură şi dacă se supără şi alţii. Dar acest fapt nu trebuie să treacă nevăzut şi lumea să ştie ce s-a întâmplat cu adevărat, că peste ani generaţiile care vor veni vor vedea un simplu clasament NEDREPT.

Este bine că a demonstrat că merita acest titlu, toţi au spus că programele lui Evgeni Plushenko au fost mult mai bune decât ale lui Evan Lysacek, însă unele lucruri sunt atât de nedrepte şi eu nu suport incorectitudinea. Pentru mulţi dintre noi, Evgeni va rămâne adevăratul campion olimpic de la Vancouver. Nu îl acceptăm pe ăla, nu îi pronunţ numele, probabil l-am uitat, aşa cum şi voi cred că aţi făcut-o.

De pe 18 februarie 2010 patinajul este mai urât, nu mai este cu nimic mai special decât alte sporturi unde se fură în masă. O să devină un sport robotizat, foarte simplu..toate sporturile merg spre mai bine, evoluează, se obţin recorduri mondiale, dar patinajul nu, el involuează, se întoarce acum 20 de ani, când nu era nevoie de cvadruplă şi alte chestii să câştigi. O să privesc de acum altfel competiţiile de patinaj, nu o să mai stau să nu mai dorm nopţile să văd astfel de măgării. Există Youtube, rezultatele le găsesc pe net.

Şi aşa se scrie istoria unei Olimpiade, o istorie care arată o mare discrepanţă între situaţia reală şi rezultate. Însă trebuie să mergem mai departe. Felicitări lui Evgeni Plushenko! Oamenii continuă să creadă în legende.

the true olympic champion

10 răspunsuri to “Zeul Plushenko furat pe faţă la Olimpiadă”

  1. http://uk.eurosport.yahoo.com/winter-olympics/

    exista un poll mai jos. Who deserved to win figure skating gold?

    vedeti rezultatele, eventual si votati

  2. Nu ti-am mai citit nici un alt post, nu stiu cine esti, dar brusc simt impulsul sa te iau in brate si sa iti strang mana cu entuziasm..
    Aceeasi pasiune o am si eu pt Plushenko de 12 ani incoace, i-am vazut toate programele, le-am inregistrat cu mijloacele de atunci, si vizionat de sute de ori, pentru mine Plushenko este cel mai mare patinator al tuturor timpurilor, si nimeni nu va putea vreodata sa il egaleze. Atata gratie, eleganta, balet pe gheata, talent valorificat la cel mai inalt nivel tehnic si artistic, atata senzualitate in fiecare gest, rafinament si geniu, spiritul rus in apogeul artistic.. am vazut multi patinatori, dar nici unul nu m-a impresionat vreodata asa si sunt convinsa ca asa voi simti mereu..

    Am plans cand am vazut notele alea incredibil de nedrepte, o palma data peste fata acestui desavarsit artist, care merita sa intre in istorie cu 2 medalii consecutive de aur la olimpiada, si si-a vazut visul pe care il merita cu prisosinta- facut zob de niste nenorociti rusofobi, pro americani, lipsiti de orice urma de bun simt..
    Lumea il va uita pe Lysacek sau cum il cheama- in scurt timp, dar Plushenko va dainui, el a intrat deja in istorie prin toti anii in care a stralucit si a dovedit ca este un adevarat „tar” al ghetii si al Rusiei, iubit si admirat de orice om care macar o data a simtit ceva vazandu-l patinand..

    Campionul absolut va fi mereu Plushenko, si sper sa ramana in competitii, sa dea clasa ani de aici incolo tuturor celor care indraznesc sa se apropie de coroana lui.

    • Multumesc frumos! Si eu sunt incantat sa gasesc oameni cu care sa impartasesc ganduri asemanatoare. Eu patinez si bineinteles ca in patinaj mereu l-am avut model pe Evgeni, imprumut miscari, atitudini; iti dai seama ca nu suntem comparabili, insa eu incerc acolo si chiar sunt entuziasmat [pentru cateva clipe, luand putin din faima lui]. Da, putem spune ca este un model pentru orice patinator: tehnic, artistic si ceva foarte important: are un psihic extraordinar de stabil, conteaza foarte mult si acest lucru. Ca om are si el defectele lui, este arogant, insa pana la urma depinde cu cine si cum este privit, are pe ce sa fie superior, este normal sa nu stea de vorba cu oricine. Are atitudine de campion. Si referitor ca e cel mai bun patinator al tuturor timpurilor, da..aceeasi parere o am si eu, cu toate ca sunt multe voci care considera altceva [parerea lor, nu-mi pasa, fiecare vedea lumea cum vrea]. Stii ca unii spun de Yagudin, n-am ce sa zic, nu ii voi putea vreodata contesta valoarea lui Alexei, in niciun caz, este de asemenea un patinator de referinta. Insa inclin spre Plushenko din mai multe motive: stilul lui de patinaj imi place mai mult, muzica…nu stiu, nu se poate explica. La urma urmei Plushenko are 3 medalii olimpice, Alexei are una. Yagudin nu a fost niciodata campionul Rusiei, tocmai de aceea rusii il prefera pe Plushenko, si si ca medalii Evgeni ii este superior. Insa, nu pot sa fac din acest lucru neaparat un criteriu, deoarece problemele de sanatate nu le putem condamna.

      Inca odata iti multumesc pentru ca ai trecut pe aici. Imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat. Extrem de multi oameni sunt de aceeasi parere. MERITA SA FIE CAMPION OLIMPIC.
      Mai astept mesaje 🙂

  3. JO Vancouver Evgeni Plushenko, medalia de platina la Olimpiada

    Patinatorul rus Evgeni Plushenko si-a „acordat” medalia de platina la Jocurile Olimpice de iarna de la Vancouver, consolandu-se dupa dezamagirea din finala de la patinaj artistic, atunci cand a pierdut aurul in fata americanului Evan Lysacek.

    Pe site-ul oficial al sportivului rus, apare lista medaliilor olimpice cucerite de Plushenko: argint la Salt Lake City, aur la Torino si „platina” la Vancouver. Plushenko si-a daruit singur medalia de platina, considerand ca este singurul invingator de la Olimpiada din 2010. Dupa ce a ratat obtinerea celui de-al doilea aur consecutiv la Olimpiada, Plushenko s-a aratat dezamagit de juriul de la Vancouver, declarand chiar ca se gandeste serios la retragere.

    Controversele in jurul rusului au continuat si dupa ce Plushenko s-a urcat pe prima treapta a podiumului la ceremonia de premiere. „Am urcat pe prima treapta a podiumului pentru ca am uitat ca am terminat pe locul al doilea. Sa fiu sincer, am simtit ca am urcat pe locul potrivit. Nu a fost ceva premeditat, bineinteles. Doar ca in mintea mea, eu am castigat”, a declarat atunci rusul jurnalistilor de la Vancouver.

  4. Regret ce sa-ntamplat.Am dorit sa-i fac o bucurie fiului meu(bolnav de leucemie)si l-am trezit sa vada ultima grupa in direct asa devreme cum era.Am crezut ca nu vedem bine ,atunci cand s-au afisat rezultatele.Culmea,eu plangeam iar el ma linistea spunandu-mi ca voi rade la CM.Am crezut ca sportivii rusi nu sunt iubiti de romani,dar,voi prn comentariile voastre mi-ati demonstrat contrariul.Va multumesc.

    • De când am văzut mesajul dumneavoastră m-am tot gândit ce să vă răspund şi sincer să fiu nici acum nu ştiu exact ce să spun..impresionant? Vă doresc sănătate băiatului, să reuşească să treacă peste acestă groaznică boală. Trebuie doar să credeţi. Că tot vă place Evgeni, vă rog să vizionaţi acest videoclip (pe care probabil îl ştiţi) http://www.youtube.com/watch?v=fjGNdotSgDY (Dima Bilan – Believe). Cu siguranţă veţi râde, şi nu numai la mondialele de patinaj. români. Ce să zic, nu toţi românii sunt la fel. Însă pot
      Şi sportivii ruşi..iubiţi de români. Ce să zic, nu toţi românii sunt la fel. Însă pot să spun că Evgeni este plăcut de români şi datorită spectacolelor Kings on Ice.. şi nu ştiu, i s-a popularizat numele. Dar acum judecând la rece, mereu ruşii au fost extraordinari în sport, au dominat majoritatea sporturilor. Şi la patinaj, nimic nu se compară cu şcoala rusă, care a dat atâtea nume mari.

  5. ati auzit ultima stire? Evan Lysacek, americanul nu participa la Campioantul Mondial. Ce curva de patinator! Ii e frica de faptul ca o sa-l bata Evgeni, care sigur vrea revansa. Si campionatul, pentru ca nu se mai tine pe continetul american, ci in Italia, nu mai poate mitui arbitrii.
    Deoarece i s-a acordat titlul foarte controversat, lumea il contesta, daca Plushenko il invinge la mondiale, ar clarifica apele, unde trebuia sa ajunga titlul olimpic.
    Ce las e Lysacek. E barbat sau nu?
    El a patinat doar pentru medalie, lui Evgeni nu ii este frica, tocmai de aceea participa fara nicio retinere.

  6. Nu pot sa spun ca sunt fan al patinajului (nu stiu sa patinez) dar cand am ocazia ma uit la competitii. Trebuie sa recunosc ca pe Evgeni il urmaresc cand am ocazia cu o deosebita placere si pot sa spun ca este o incantare sa vezi ce artist este. Am fost dezamagita de juriul de la JO Vancouver deoarece stiu ca acel Lysacek nu-l putea intrece pe tarul Plushenko. Ah, si inca ceva: rusii m-au impresionat intotdeauna. Literatura, sport, istorie, geografie – tot ce tine de Rusia ma fascineaza.

  7. Am vazut cautari de genul :”Plushenko s-a retras de la mondiale”. Da, este oficial, Evgeni nu va participa la Campionatul Mondial de la Torino 2010, din cate am inteles s-a accidentat si are probleme la sarituri. Imi pare rau 😦

  8. Evgeny Plushenko nu va participa la Campionatele Mondiale de patinaj artistic de la Torino din cauza unei accidentări.

    Rusul se va opera în mai la genunchiul drept, după ce în 2007 a mai suferit o intervenţie chirurgicală la acelaşi picior. .

    „Cred că mi s-a agravat o leziune mai veche. Imediat după Jocurile Olimpice am început să mă antrenez. Am vrut să adaug o săritură cvadruplă în program şi probabil am pus prea multă presiune pe genunchi”, a afirmat vicecampionul olimpic de la Vancouver.

    Plushenko îşi doreşte să revină în sezonul viitor într-o formă bună, pentru aş-şi putea pregăti participarea la JO de la Soci. Totuşi, Evgeny va participa la cîteva showuri pe gheaţă, unul dintre acestea desfăşurîndu-se la Bucureşti, pe 11 aprilie. „La gale nu este nevoie să sar cvadruple. Pot să fac triple fără să forţez”, a afirmat rusul.

    Evgeny Plushenko nu a uitat despre controversele de la Vancouver, cînd Evan Lysacek a cîştigat titlul olimpic fără să execute o cvdruplă.

    „Fiecare persoană care are un minim de cunoştiinţe despre patinajul artistic ştie care a fost a adevăratul campion.”, a declarat medaliatul cu argint.


Lasă un răspuns

