Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

POSTURI DE BLOG


Despre ce să mai scriu pe blog? Probabil că sunt într-o perioadă mai lipsită de inspiraţie şi poate de aceea nu văd ce aş putea să mai scriu. Că tot am început, să dau vina pe perioada mea de umbră, sau de lipsă de timp poate, o să continui prin a spune că toţi ne învârtim în jurul aceloraşi idei şi le preluăm, şi dezbatem aceleaşi teme: prietenia, feluri de oameni, expresii, întâmplări ciudate, diferite spectacole. Aşa suntem toţi, ne exprimăm asemănător. Până şi ideile astea care mi-au venit mie acum, fiţi siguri că le mai găsiţi şi pe alte bloguri. Dar aceştia suntem noi. Acum majoritatea oamenilor au blog, ce să-ţi povestesc: fiecare au lumea lor, ştiţi voi cum stă treaba: „nimeni nu mă înţelege, sunt unic, nu-mi pasă de ce zic ceilalţi ” şi de fapt eşti la fel ca ceilalţi.  Foarte puţini oameni se respectă şi respectă ceea ce au spus, majoritatea ne pun frumos pe tavă acele replici în speranţa ca noi să ne schiţăm cât de cât o părere bună despre ei. Hi5-ul are şi acea opţiune pentru status, nu prea îi văd rostul, dar o traducere mot-a-mot în română: apare: Ce face Xulescu acum? Şi am văzut la mulţi: ce vrea. Eventual cu alternanţa majusculă-literă mică. Păi evident că face ce vrea oricine. Dar nuu, aici cică este o tentă şmecheră, o fiţă de Dorobanţi, băşini de băeţaşi care suferă, nişte janghine cu toţi. Un om care se respectă, evident că face doar ceea ce vrea el. Cum să faci ce zice altcineva? Eu numai de-al dracu atunci când îmi spune cineva să fac aşa, ceva îmi zice: fă mă invers. Dacă faci ce zice altcineva, înseamă că eşti conşient că ceea ce te îndeamnăeste mai bun decât la ceea ce te-a gândit tu, înseamnă că îi recunoşti superioritatea şi te domină. daaaa. e mai presus decât tine. Uite-te ce cretin sunt. Ce idei am. Dar sunt aberaţiile mele, poate nu mi le citeşte nimeni. Ori că mi le citeşti tu, ori că nu mi le citeşte nimeni, tot aia :D, dar dacă Pământul de mai ţine..Uite vezi? Fac şi eu pe durul. Orlando-cel-dur pe blog. haha. glumă? glumă cam constipată ce-i drept.  Revin la Fac ce vreau. Ce să-ţi povestesc: ceva de genu, am acces la toate locurile, orice uşă îmi este deschisă, doar am bani, am bani..voi gagicilor, veniţi la minee!!Tot felul de descrieri pe hi5 sau chiar aici, în care par nu ştiu ce duri: să nu-mi găsesc descrierile pe hi5ul tău că nu ştiu ce. Probabil eşti un incapabil care nu ştie să scoată vreo 2 vorbe. Însă, uite, poate şi eu fac asta. Toţi o facem. DAR contează ca aceste lucruri să fie pur gândite de tine, să simţi tu asta, să crezi, nu să scrii acest lucru, doar pentru că aşa trebuie scris, fiind un mecanism…să urmăreşti anumite matrici. Şi pe blog: da, pe blog trebuie scrii un post despre cum aştepţi autobuzul, sau cum întârzii la şcoală, despre căcat sau cum a nins ieri seară sau ce a făcut Pippi Şoseţica…pula mea. Uite vezi? Şi eu tocmai am făcut asta. Dar pula mea-ul tocmai adus în discuţie a fost într-un context prielnic şi destul de epic :D.

Uite, crezi că eu nu pot să urmăresc anumite automatisme? Ba da, prietenaş. Ca de exemplu să îţi povestesc ce am făcut azi.  Am stat prin cameră.. net, messenger, muzică, ..porcării deastea. M-am uitat la festivitatea de deschidere a Jocurilor Olimpice. Foarte frumoasă :D. Chiar îmi pare rău pentru sportivul georgian care şi-a pierdut viaţa, a fost un eveniment care nu trebuia să se întâmple. Dumnezeu să-l ierte! Şi că tot vorbim de jocurile olimpice, marţi şi miercuri…cele 2 probe olimpice la patinaj artistic băieţi. Toată lumea aşteaptă evoluţiile lui Evgeni Plushenko. Dacă totul decurge perfect, Jenia va fi pentru a doua oară pe cea mai înaltă treaptă a podiumului olimpic. Eu aş spune că el are medalia de aur în buzunar şi totul depinde de el. Dacă evoluează la capacitate maximă, fără vreo problemă şi are programe curate, este campion olimpic, pentru că nu are adversar. Cel puţin la tehnic de departe. Poate s-a învăţat şi nu va mai reedita episodul Salt Lake City. La perechi îmi doresc să câştige perechea Aliona Savchenko şi Robin Szolkowy. Chiar îmi plac. A, şi apropos de patinaj perechi. Am căutat zilele trecute filmul „My Sergei”, filmul despre renumitul patinator Sergei Grinkov şi  despre rezultatele notabile ale perechii (campioni olimpici..), care a murit pe gheaţă la antrenamente, lângă Ekaterina Gordeeva, cu care avea şi o relaţie. Deci dacă îmi poate spune cineva de unde să îl iau. Trecând peste momentul indubitabil despre patinaj, continui jurnalul zilei de 13 februarie. Păi am plecat prin Carrefour cu Georgiana. Am mâncat o shaorma de la Toledo, ne-am uitat prin Alexandria la nişte cărţi şi am observat că s-a redus servieta pe care doream să mi-o cumpăr:D de la 9 milioane la 6 milioane 750 :)) , nu-i aşa că-i minunată viaţa? O, sigur. De ce e aşa scumpă? E superbă. „Georgiana, eşti naşpa!” la care ea „imediat”. Sau ne întâlneam cu tot felul de persoane. E aşa mic Buzăul, toate pizdulicele alea de-a şaptea din cinşpe mişună ca nişte furnici prin zona Takko, New Yorker să mai prindă reduceri să-şi cumpere teneşi că aşa se poartă. Automatism: sindromul wannabe. Vreau să fiu tare. Până şi emisiunile acelea semi-retardate: Vreau să fiu mare vedetă! Vreau să… dar nu vrei cam multe? Până şi acelea sugerează viitorul lor. După ce am stat p-acolo şi am venit cu o taximetrisă, deci o femeie. Şi îi spuneam Georgianei că este în siguranţă, pentru că bunica ei nu o lasă să meargă cu taxiul că duce în pădure şi o fute taximetrisul, şi noi de fiecare dată comandam taxiul de la colţul străzii. Plăteşti tu, piţi. Deci şansa ca Georgiana să nu fie violată în urma deplasării fundului ei cu un taxi era probabil mai mai mare ca niciodată, întrucât era la volan o femeie şi sexualitatea Georgianei nu este deloc incertă, fiind o heterosexuală convinsă, iar eu fiind lângă ea, nu aş fi violat-o chiar atunci, plus că nu s-ar fi numit viol, corect? Credeam că nu mai ajungem cu acea taximetristă imbecilă, care era mult prea prudentă pentru o posesoare a permisilui auto categoria B, era vizibil marcată de traficul ce i se afişa în faţa unei retine bolnave. Ne-am oprit la Econimic să-mi văd eu isprava apoi am continuat drumul nostru spre colţ. Jigodia dracului ne-a luat 9 lei. ‘Tu-o-n gură. Apoi, după despărţirea de Georgiana, mă sună o prietenă, şi aud o voce de bărbat. Era domnul Laurenţiu care evident că se folosea de minutele săracei Diana. Şi mă întreba dacă vin la patinoar. După ce am aflat că seria începea cu o oră mai târziu decât preconizam eu, am avut timp să îmi împărtăşesc gândurile vis-a-vis de rezultatele de la Olimpiadă cu ai mei colegi. Am plecat şi la patinoar, unde totul a fost bine. Am sărit 4 axeluri. :D. Am rămas în cafenea, m-am înjurat , bătut, certat, ca deobicei în glumă cu fratele meu rechin (alias Mr. Laur). Am venit acasă. Diana mă aştepta. (chiar acum vorbim la telefon, prin acum înţelegând momentul actual al redactării acestui post..lalala). Profitând de un moment oportun, am intrat încălţat în sufletul televizorului, apăsând o telecomandă mult prea rigidă pentru a închista în ea atâtea emoţii ale spotrivilor care partipică la acutalele probe olimpice.

Observ că mi-am cam dat drumul la logoreea-mi specifică, care m-a consacrat ca fiind un băiat sociabil, actualmente de treabă. M-a luat valul. Acum probabil o să continui cu un pasaj în care mă iau de tine şi te critic aşa cum îmi stă mie în fire. Aşadar:D uhm start: Am dat un exemplu de post de blog, post inclus în post, post în ramă, pentru a ilustra cât de naşpa eşti, cât de clişeic, cât de oribil, cât mă copiezi, eşti un nenorocit! Aceste posturi sunt scrise zilnice, mii de post, în care aberaţi, habar n-aveţi, folosiţi tot felul de neologisme căutate în dexrom.com sau pizda măsii,  de sintagme auzite şi voi de la mama, de la bunica, în niciun caz de la un om cu capul pe umeri. [e bine până aici :D?]Şi folosiţi aceste idei, şi chiar vă plac şi voi chiar trăiţi cu impresia că daţi bine la public, că sunteţi nişte oameni tari. Dar vă înşelaţi amarnic, dragii mei. Un blog nu este decât o lume creată de voi sub semnul falsului, o coajă de nucă. Contează doar miezul, nu faţada pe care voi o afişaţi pentru a fi acceptaţi de societate.

Deci aici am problematizat ideea de blog, oare ce trebuie să scriem pe un blog? Şi am ajuns la concluzia, în baza unui raţionament la mintea cocoşului că trebuie să fim NOI. Trebuie să ne exprimăm gândurile, ideile, sentimentele pe care le trăim cu adevărat, nu altceva. Tu eşti tu, nu încerca să devii ceea ce nu eşti. Scrie acolo cum vrea inimioara ta, nu te opreşte nimeni, dă-ţi frâu imaginaţiei. Nu contează ce spun ceilalţi, nu trebuie să urmăreşti nişte formalităţi doar din ideea că aşa trebuie, sunt mai apreciaţi ceilalţi. Nu trebuie să îţi fie frică. Eu sunt dovadă vie a acestui fapt, scriu fiind conştient de riscul că îi deranjez pe mulţi, că aberez şi eu ca oricare alt muritor, că folosesc expresii supărătoare, că am idei ciudate şi toate acestea pot duce la o deformare a impresiei pe care o au oamenii despre mine. Dar acest fapt nu mă interesează. Pentru că..chiar vrei motive? Cine mă plăcea înainte, mă va place şi după publicarea acestui post sau poate mă va cunoaşte mai bine. Şi dacă prin acest post am dovedit că sunt altfel decât credea, să nu mai vorbească cu mine, să se ducă nouă ani. Dar de unde ştii că tot ceea ce povestesc eu acum este sincer? Poate şi eu sunt ca ceilalţi. Cine ştie? Şi mă ascund în spatele unor lucruri. Dar cine mă cunoaşte cu adevărat, ştie răspunsul. Poate sunt nişte bazaconii de moment. Mereu mi-a plăcut norul acesta al incertitudinii care gravitează desupra personalităţii mele.

Îmi pare rău dacă te-am dezamăgit. Dar eu tot nu ştiu cum tu îmi poţi citi toate aceste ciudăţenii, doamne..eu n-aş putea să citesc atât, cât scriu aici şi în fond? pentru ce? pentru nimic. ce căcat. Pe mine mă amuză lecturarea unui astfel de post, şi sincer nu ştiu cum ai răbdare. Presupun că citeşti linie pauză lipsă gaură, din 3 în 3 rânduri. Sunt plictistor? Poate pe alocuri. După plac. Cum vrei. Oricum, acuma vorbind cu toată sinceritatea de care sunt eu capabil (ştiu că sunt înnăbuşit de ironie, sunt foarte ironic, sunt conştient) dar acum…, îţi mulţumesc foarte mult pentru că îmi citeşti blogul şi mă accepţi aşa cum sunt. O zi bună, omule!

Alexandru Orlando

p.s. mă bucur că mi-a revenit inspiraţia 😀 .. sau nu?

5 răspunsuri to “POSTURI DE BLOG”

  1. Frăţie, foloseşte mai mult paragrafele! Mă omoară zidul tău de text!!! Ah, da: spune-le articole, nu posturi. 🙂 sună mai bine.
    Şi nu uita: ce Vreau! :p

  2. sa fiti fericiti,sa va iubiti pentru ca iubirea e cel mai frumos lucru de pe pamant 😉

    http://ondin.wordpress.com/

    te astept la mine pe blo(c)g

    o zi buna

  3. penetrant.

    imi pare rau ca tu esti foarte destept si elevat, iar noi prostii nu putem sa accesam asa ceva.

    deocamdata traiesti in romania, si nu.. chiar nu conteaza cine sunt :). pe internet fiecare e ce vrea. in viata reala e altceva. desi e frumos sa fii tot ala. bafta in continuare.

    • Stimate domnule anonimO_o,
      Se pare ca ati revenit pe blogul meu.
      E o diferenta foarte mare intra a te ascunde in spatele unui asemenea nick-name si a-ti da adevarata identitate; dar la urma urmei nici nu ma intereseaza. Pentru a spune de cineva ca este diferit in viata reala fata de ce este pe internet trebuie sa il cunosti cu adevarat pe omul acela. Si pe mine nu cred ca ma cunosc 3 oameni cu adevarat. Este o diferenta intre a cunoaste un ambalaj, o parte de fatada a unui om si a cunoaste omul ala cat de cat. Poate spui asta pentru ca in viata reala probabil am vorbit de cateva ori si acolo „sunt altfel decat aici”, poate sunt acolo „de treaba, baiat valabil .. „, sunt cu cine merita, bineinteles. Ma percepi cum doresti, mie nu-mi pasa..eu raman acelasi.

      Ai progresat la formula de incheierere

  4. nu va mai certati mai oameni buni , noi trebuie sa ne iubim


Lasă un răspuns

