Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

oameni care n-ar trebui să existe


TU ÎN A TREIA ZICI ?

„Să nu-ţi muşti buzele în timp ce citeşti acest post, pentru că o să te recunoşti cu siguranţă printre ei, pentru că şi tu eşti la fel ca toţi ceilalţi. Eşti o clonă, o clonă bună de nimic, eventual eşuată genetic, cu aceleaşi obiceiuri atavice. Busola mea etică de fiecare dată a încercat să mă îndeparteze de oamenii naşpa. Momentan o să îi băgăm pe toţi sub această umbrelă (cât cerul de mare), cu nume de şcenă naşpa (pentru că nu dă bine o enumeraţie lungă, care trece de la subiect la altul, aşa-i ?, eee, vezi ce ştiu? ) şi pe parcursul acestui post voi detalia.

În primul rând, eu urăsc ţiganii. Şi nu mă contrazice cu tot felul de chestii gen:  „sunt şi ei oameni, nu e vina lor că sunt aşa la la la tralala blabla blaaa” pentru că nu e deloc aşa. Poate că tu probabil eşti o fetiţă din aceea, care o impresionează orice. Treaba nu stă aşa. Ţiganul e tot ţigan. Fără a restrânge generalitatea, îi putem considera cele mai nereuşite exemplare ale umanităţii, asta dacă avem bunăvoinţa să-i marcăm ca făcând parte din specia umană. Am aceste specimene pe stradă la mine şi oricât le-ai da, ei tot cer. Dar mai dă-te-n gâtu mătii. Le dai un deget îţi iau toată mâna. Şi fură..mi se pare cea mai josnică chestie şi dau la oameni în cap şi câte şi mai câte. Dar deja la ei nu mai poţi vorbi de josnic, deplorabil, comportament neadecvat, de căcat, pentru că toţi sunt aşa (până şi pielea îi recomandă), ei sunt cuvintele acelea; la ei nu mai există niciun fel de lege, nimic..niciun principiu al moralităţii, probabil legea junglei este acolo :). Am avut destule întâmplări cu aceste animale. Mă dezgustă.

Ia să trecem de la ţigani, la PANARAME…la cocalari, la prinţese, la wannabe-uri, la rapperi de Magnolia. Nu ştiu dacă scârbă e un cuvânt potrivit, pentru că asta ar însemna să-mi produc o stare de rău, să nu mă simt EU bine, pentru ce? Pentru nişte scursuri ale societăţii? Nu merită. Dar în orice caz, nu îi suport. Stilul lor de viaţă, pe lângă faptul că e de joasă speţă, e şi copiat de la unul la altul. Începând de la tricouri cu D&G, culoarea roz, haine de prost gust, catarame tablou, muzică de club din telefon, scrisuri stereotipice pe messenger şi hi5 :  „::fyYYyyTz3 h@yN3 j t@|_3|\|T 4$T@y $tyLw |\/|3W r3k3|\|T::”, poze cu bot,  freze naşpa (grâu de Sf. Andrei) într-o parte, dansuri de „te rupi în club”, ochelari de soare, dressuri roz şi cizme până-n bijboaşcă,  fond de ten chiar şi la băieţii, care îţi murdăreşte cămaşa de la şcoală şi îţi atrag colegii atenţia :)), fetiţe dealea care ies cu saci/genţi într-o parte şi probabil au şi un id cu kiddu, emogirl95 :)) şi sunt şi ele tru.

Vă rog, să le împuşte careva !!!!!!!

Şi ultima generaţie de oameni şi poate cea din urmă. Oamenii care se ascund, aparent în spatele unui paravan, invizibil unora. Ei de fapt sunt făcuţi din aceeaşi cocă şi apar tot din pizda mamei, prea roz pentru a adăpostii păcatul. Oamenii fără caracter, fără cuvânt, care mint, care nu au niciun fel de principiu, de valori morale, care nu ştiu să aprecieze oameni care merită. Oamenii cu fiţe, cu fasoane de curcă beată, care nu-şi mai văd lungul nasului, în cazul celor cu nasul mare fiind cam relativă chestia oricum. Mă refer la oamenii care aruncă priviri ciudate doar din prisma faptului că ei au mai mulţi bani şi restul sunt priviţi cu o tentă de superioritate. Nu este vorba de mine, pentru că eu nu consider niciun om a-mi fi superior, nu îmi fac niciodată complexe de inferioritate. Doar de cineva îmi este frică, recunosc, şi anume de Dumnezeu. Dar vorbesc de tentativele lor, ironii absurde, atitudini, priviri, limbajul corporal. Spun multe. Oamenii aceia răi care te contrazic, se iau de tine, invidioşi, falşi, pupincu`, băşinoşi…care încearcă să pară ei mari şi tari cu glume proaste, care se tot cacă pe ei acoalea, incapabili de a-şi depăşi condiţia socială decât prin a-i subclasa pe alţi. Oh , cât vă urăsc,urâţilor!Voi nu vă daţi seamă că aştia în 2-3 ani se evaporă cu toţi? Nu va mai auzi nimeni de ei? Vor ajunge zaţul societăţii, mă rog , pentru mine sunt deja.

Ei bine, mereu am rămas la ideea că o fată frumoasă, implicit trebuie să aibe nişte fiţe. Mi se pare absolut normal. Sau alte exemple ar fi nişte oameni adevăraţi, nişte valori care iarăşi, doar n-o să se coboare la nivelul oricărui muritor. Pentru mine, deminitatea umană este mai presus de orice, este superioară unei companii atunci când n-ai cu cine, este superioară iertării cuiva doar din compasiune. Îmi plac oamenii cu prestanţă, cu coloană vertebrală, oameni de care rar îţi este dat să vezi, care atrag atenţia fără să facă nimic, oameni care ştiu să se respecte şi nu stau la pomana altora umili, oameni care nu pleacă niciodată capul, chiar dacă devin aroganţi. Nu îmi place să fiu la mână cuiva, sunt independent, dar asta nu exclude ipoteza potrivit căreia aş fi apropiat de oameni, pentru că sunt de câţiva. Eu sunt adept al iubirii totale, nu îmi plac jumătăţile de măsură. Când iubesc pe cineva cu adevărat, atunci iubesc din tot sufletul. Cât despre cei enumeraţi mai sus, prezenţa lor deja nu mă mai mişcă, întrucât am devenit imun, deoarece sunt peste tot. Probabil 90% din oamenii de pe glob sunt naşpa. poate chiar mai mult. Deja plec de la premisa că orice om e naşpa. Şi după ce apuc să îl cunosc … abia după aceea mai creşte în ochii mei. Pentru că toţi pleacă de la aceleaşi matriţe perceptive şi-şi construiesc discursul după acelaşi structuri mult prea des întalnite şi prost fondate. Nu este greu să apreciez un om, însă este foarte greu să se menţină acolo, dar în majoritatea cazurilor se menţin. Din fericire mi-a fost dat să cunosc şi oameni adevăraţi, pe care îi apreciez. Ştiu că mulţi spun că în fiecare om este ceva bun, da, sunt de acord oarecum, cu orice om poţi discuta, oricât de uricos ţi s-ar părea. Orice om are ceva, până la un punct, când este asaltat de răutate care asiduă asupra lui. Dar de ce nu plec de la premisa că orice om e bun ? Ce naşpa sunt şi eu..

P.S. Mie nu îmi plac oamenii, ar fi absurd să-ţi placă nişte clone”

Niciun răspuns to “oameni care n-ar trebui să existe”

Lasă un răspuns

