Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

stairway to heaven


Doamne. De fiecare dată când ascult finalul melodiei „Stairway to heaven” de la Led Zeppelin, phoai..mă trec toţi fiorii, frisoane… mă sedează, mă droghează, mă obsedează!!! Nu pot să descriu senzaţia…dar când începe Plant : „and she’s buyiiiiiing…….. a stairway… to heaven…” GOD!! Nu pot rezista. Parcă în momentele acelea intră ceva în mine. Mă strânge şi mă ridic în sus pentru a suporta. Nu pot reacţiona. Şi bineînţeles, închid ochii. Deci finalul e fantastic, e genial în adevăratul sens al cuvântului, măcar pentru final melodia aceea este ceea ce este.

Niciun răspuns to “stairway to heaven”

Lasă un răspuns

