Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

Impresii de la carnavalul de Halloween Hasdeu


Şi mult aşteptatul carnaval a avut loc,… vineri seară. După cum ne şi aşteptam, după munca depusă în organizare, am primit şi răsplata: a ieşit foarte frumos carnavalul de Halloween şi parcă nimic nu a fost în zadar. Ca să fac un desfăşurător al evenimentelor petrecute. Pregătirile au fost interesante :D: cumpărăturile din Kaufland, Carrefour, Transilvania, repetiţiile la dansuri, lipitul afişelor, vânzarea biletelor „avem bileeeeeeeteeeeeee, voi vreţi bilete? cine mai vrea bilete? Bileteeee?:D – (urmate de un zâmbet comercial)” :D, sloganul gogoşilor „Nu daţi banii pe prostii, luaţi gogoaşa, măi copii”.

Carnavalul a început printr-un dans tematic interpretat de clasa 10A şi 9A pe melodia „Beat it”  a lui Michael Jackson. Apoi secvenţe din filme de groază cu ţipetele tipice. Domnul Iliuţă a încercat să ne înspăimânte cu a sa poveste de groază petrecută undeva în Londra. A mai fost un dans cu fete cu pungi in cap 😀 şi apoi bineînţeles Bianca Purcărea, un moment plăcut de toţi datorită vocii sale. Andrei Ursu ne-a demonstrat încă odată că dansul este deosebit. Următorul moment i-au avut ca protagonişti pe Ştefan Duca împreună cu o camaradă a sa care ne-au interpretat melodia “Nothing else matters” de la Metallica. Din păcate nu a fost prea bună sonorizarea (acompanierea cu chitara).

S-a organizat şi concursul de costume, unde am fost şi în juriu. Iar rezultatele au stat în felul următor: S-au dat 2 premii, aşa cum era şi planificat. Premiul I i s-a acordat unei fetiţe, pe numele său Carmen Chiriac (de clasa a 6-a, probabil), care s-a costumat în îngeraş. Şi îmi cer scuze încă odată pentru că am botezat-o atunci când am strigat premiul, numind-o Cosmina :D. Şi premiul II, domnişoarei Elena Popescu (clasa a 9-a B), care a fost o pisică provocatoare.

A fost şi tombola, după cum se ştia, unde iniţial s-au extras numerele 51, 31 (care nu au fost confirmate de nimeni, probabil nu s-au prenzentat la carnaval). Şi apoi, încă odată s-a dovedit că a 3-a încercare e cu noroc. Numărul 54 a adus şi un câştigător. Pe un băiat de clasa a 9-a, nu i-am reţinut numele (sau puţin , foarte vag, dar nu aş mai vrea să botez iar), ştiu doar porecla, deoarece era striga Miluţ.

Standurile cu mâncare au mers bine, la sfârşit ştim noi care au avut grijă să aruncăm nimic :D. Maşina de fum, şi-a făcut şi ea treaba, m-am ocupat de ea, stârnind nervii unora cărora le dăuna probabil. Nu ştiu, mie îmi placea, pentru că a creat o atmosfera foarte în temă, se putea şi mai bine. Şi în final s-a cam terminat lichidul ce era pus pentru a afuma :D. Sala 13 a fost asaltată de-a dreptul … Muzică a fost plăcută. Mi s-a părut că a durat cam puţin, 2 ore (sau mai puţin de atât). Şi am făcut poze, chiar dacă nu am fost costumat sau ceva special: îmbrăcat normal, simplu chiar şi un machiaj ieftin pe faţă, nu am mai avut timp să mă ocup şi de chestiile acestea..am fost ocupat cu organizarea.

Noua, organizatorilor ne-a plăcut foarte mult. Suntem mulţumiţi de ceea ce a ieşit, chiar neaşteptat de bine. Totul a mers foarte bine. Ne-am atins scopurile: am strâns bani pentru fata aceea bolnavă de leucemie, dar am simţit şi spiritul Halloween-ului şi ne-am distrat. Lumea s-a simţit foarte bine. Vă mulţumim foarte mult că aţi venit! Mulţumim celor care au ajutat la organizat!

Aş vrea acum să prezint nişte impresii (în afară de ceea ce mi-au / ne-au spus atunci când i-am întrebat verbal, unde toţi au răspuns că le-a plăcut şi că a fost frumos):

Elena Popescu (Jeleu) declara că:   „sincer,mi a placut mult mai mult decat balul; a fost organizat bine ,a fost fain xcum;  chiar am ramas placut impresionata”

Diana  (Titirez) îmi spunea că:  „foarte frumos; mi-a plăcut”

Mihaela (Miky) cam la fel îmi zicea că i s-a părut drăguţ, costumele nu au impresionat-o.

Bianca de la 10 G : ” a fst fff tare  serios, a fost reusit si se vede ca v ati straduit”

Însă am avut şi păreri contradictorii sau părere contradictorie, bine or mai fi. Georgiana Muşat a fost neplăcut impresionată de lumea prezentă, ceea ce i-a degerant si părerea generală asupra carnavalului.

(Noi sperăm că nu a fost vina noastră)

Violeta de la 9G însă ne facea să fim mândrii de ceea ce am reuşit: ” app felicitari a fost f frumos, sunteti tari daca ati reusit singuri”

şi lista poate continua…. 🙂

Oricum eu sunt mulţumit. E foarte bine că le-a plăcut oamenilor, în majortate, le-a plăcut. E normal să există şi guri rele, şi oameni cărora nu le-a plăcut, din diferite motive. E absolut fieresc. Poate i-a deranjat ceva, poate nu înghiţeau anumite persoane…etc 🙂 Nu poţi să mulţumeşti mereu pe toată lumea. Dar noi suntem mândrii. A fost cam primul proiect mai mare în care a fost implicata clasă noastra şi consider că am început cu brio. Mereu e loc de mai bine. În orice caz, noi sperăm că nu am dezamăgit şi am fi dorit ca toată lumea să se fi simţit bine. Ne-ar face plăcere să mai veniţi si data viitoare.

 

2 răspunsuri to “Impresii de la carnavalul de Halloween Hasdeu”

  1. Chiar a fost frumos ,cred ca s-a observat si din parerea mea ,pe care ai mentionat-o mai sus.
    Felicitari pentru organizare,chiar a iesit bine. >:D<

  2. masina aia de fum m-a calcat pe nervi, andi.


Lasă un răspuns

