Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

doar pentru că


am despăturit uşor ziarul, din ambalajul cu 4 colţuri,
pentru că eu am 12 creioane colorate
şi doar pentru că.

mâine vom mânca îngheţată formată din oglinzi,
şi la cea din mijloc dinţii tăi vor luneca
pe nişte patine..xeroxate din St. Petersburg
coexistând în bivalenţa picioarelor.

şi o să fugim, departe,
noi
împreună cu noi.

şi doar pentru că,
eu o să fiu atât de mic, încât..
o să-mi facă iarba umbră.

eu miiic

Niciun răspuns to “doar pentru că”

Lasă un răspuns

