Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

exuvii


Vreau să scriu pe blogul meu, blogul meeeu, pe legea mea, cu cuvintele mele, cu ideile mele, cu virgulele mele, pe monitoarele voastre. 🙂  Să debutăm acest post cu un semi-jurnal: astăzi am fost la şcoală…drăguţ, am revăzut aceeaşi lume, însă nu prea am avut timp să stau cu ea, dar a compensat (luând a 3-a notă de 10 de anul acesta :D..şi chiar la biologie, unde îmi era puţin teamă, deoarece nu mai pusese niciun 10). Trecând peste mândria personală şi cifra magică din lumea basmului – 3 , că tot vorbeam de asta, putem preciza şi că iar am avut o ora super plictisitoare de română ca şi celalte. O monotonie totală, nu se întâmplă absolut nimic. A..şi astăzi am mai aflat că există anumiţi profesori aşa numiţi spărgători de grevă şi ei ţin cu tot dinadinsul să îşi susţină orele de curs luni, când este declarată grevă generală. Şi unul dintre aceşti profesori este şi profesoara noastră de fizică, de care nouă ne place foarte mult. Dar ce să spunem despre această decizie a dânsei, mie personal îmi place foarte mult fizica, daar parcă e prea de tot ca nicio alta clasă de-a 10-a să nu aibe ore atunci , o să fim singura clasă din şcoală cu 2 ore în ziua aia. (de după amiază). şi parcă e prea de tot să vii la şcoală pentru 2-ă ore şi după să pleci,…mda..vă daţi seama ce chef. Dar unii vin doar pentru o ora :)) şi mai naşpa. Dar o consider o încăpăţânare nejustificată, să se facă un orar special pentru toată şcoala pentru 3 profesori care vor să facă ore. Şi majoritatea elevilor să stea acasă şi noi să venim la şcoală. Nu cred că există o justificare financiară, adică nu ar fi probleme cred din acest punct de vedere…(că ştiţi că profesorii care fac grevă nu sunt plătiţi pentru zilele acelea). În fine, multe chestii sunt ciudate. Dar mă mir cum de nu faceeem francezaa..vaaai ar fi trebuit să compenseze, cum aşa? cum să pierzi o oră atât cu o importanţă primordială, aşa cum este LIMBA FRANCEZĂ? Dar încă nu concep, nu îmi revin din şooc. Noi, care ar trebui să vorbim cu o franceză perfectă , rârâită. Ar fi trebuit ca în loc de 2 ore să facem 7, ba chiar vreo 2 în plus. 9 ore şi sa fie 2 de fizică şi 7 de francezăăă.  şi fiecare clasă care nu avea ore să vină să facă franceză şi să le fie predată de o hologramă a profesoarei, eventual a noastră 😀 , că nu poate ajunge peste tot…sau mai ştiiiiii? Am fost dezamăgit complet, noi..francofonii, să pierdem o oră în care ne puteam exerasa competenţele lingvistice NAATIVE, şi aprofundam studiul intens al limbii lui Napoleeeon. o la laaa, mon dieeeu!!!

Muzică, ascult muzică: Am ascultat Andrea Bocelli – Vivo per lei. Îmi place foarte mult Andrea Bocelli, şi îl apreciez pentru talentul său, în ciudat faptului că este orb. Tocmai de aceea este fascinant.

şi la un moment dat nu mai era muzică…liniştea se aşternuse printre moleculele din camera mea, într-o difuzie lentă.

Despre ce să mai vorbim? Despre Vera Lynn? Despre Kurt Cobain…? Da chiar…voi ce ziceţi? S-a sinucis sau nu? Eu cred că el nu ar fi făcut asta niciodată. Kurt nu s-ar sinucis. Foarte probabil a fost omorât de Courtney Love care l-a şi obligat să îşi scrie biletul de adio în care spunea că pentru el luminile scenei nu au efectul halucinant care îl au asupra lui Mercury şi statutul de vedetă îl sufoca, dar – o iubea. Ce proşti suntem şi noi bărbaţii uneori.

Freddie există…mereu îmi dovedeşte asta. Ei există, dar nu îi vedem noi: Şi Freddie, şi Andrei … şi Vera Lynn ….freddie tweety teddy. Toţi. Şi ne ajută mereu –

Să nu uităm niciodată acesti ani în care s-au întâmplat nenorocirile de a-i luat de printre noi:

în 1962, pe 5 august … cea mai reprezentativă figură cinematografică, sex simbolul Marlyn Monroe era găsită moartă în casa sa.

în 1977, o veste care zguduia milioanele de fani şi nu numai, în urma unei supradoze, regele rock`n`roll-ului Elvis Presley murise .

în `80, faimosul Beatle – John Lennon era omorât de un fan care dorea să devină pentru o clipă mai popular decât idolul său, apârând în toate ziarele şi peste tot ca fiind cel care a făcut asta. (şi uite că nu a reuşit, eu nu o să-i specific numele, rămâne o nulitate – „un fan”).

în 1991, pe 24 noiembrie, legenda, carismaticul solistul al trupei Queen, Freddie Mercury murea în patul său…, în urma unei lungi suferinţe cauzate de cumplita boală SIDA.

în 1994, la numai 27 de ani, solistul trupei Nirvana, se afla despre Kurt Cobain că se împuşcase în cap.

în 1997, prinţesa Diana, trecea şi ea în nefiinţă în urma unui accident de maşină.

şi în 2009, omenirea urma să fie şocată de moartea neaşteptată a regelui pop – Michael Jackson.

Ei poate că nu mai sunt, cel puţin fizic. Dar, toţi aceşti oameni geniali au lăsat în urmă o moştenire care nu va putea fi egalată niciodată nici pe departe. Au rămas în inimile noastre pentru că ne-au ajutat; ne-au încântat foarte plăcut prin ceea ce au făcut, am devenit fanii lor, crezând că pentru acele clipe mici, cât le suntem fani, le vom ştirbi puţin din popularitatea lor. A auzit de ei întreaga planetă, au scris istorie. Şi vor rămâne puncte de referinţă în ceea ce au făcut. Şi poate că mai sunt atâţia, aici am conturat regretaţi din lumea muzicii (o parte) şi câteva excepţii.

Nu vă vom uita !

5 răspunsuri to “exuvii”

  1. şi m-am gândit să îl numesc exuvii întrucât, în viziunea mea, fiecare cântăreţ a fost ca o exuvie, a apărut unul după altul, şi tot aşa mai departe, în ciclicitatea vieţii; dar fiecare a fost important la momentul său aşa cum şi pielea de şarpe a fost importantă la momentul său şi aici e singura diferenţă, pielea de şarpe se duce de tot, ei nu.. Şi cum pieile de şarpe nu au legătura una cu alta, că nu pot coexista, aşa nici şcoala nu are legătură cu acei artişti şi de aceea a fost numit EXUVII. 🙂

  2. Partea comemorativa a paginii este geniala. Prima insa a fost putin…:-? plictisitoare cred e mult spus :)) Tocmai de asta nu mi-as face o pagina de blog,pt k trebuie sa insir o sumedenie de lucruri si pareri pe care (mi) le-am facut pe parcursul unei zile, poate nu atat de bune. Defapt cred ca faptul ca trebuie sa le impart cu altii ma deranjeaza mai mult :)) Dar asta nu e decat o parere personala despre bloguri(in general) si nimic mai mult.Nvm. Revenind la subiectul initial, cum amandoi suntem constienti de adevarata valoare a artistilor mai sus mentionati,te felicit pt acest „omagiu” ,pt ca este,intr-adevar,un omagiu adus lor.Iti urez spor la scris si succes in continuare cu blogul!

  3. misto blogu tine-o tot asa:X

  4. iti recomand Andrea Bocelli& Lara Fabian…(italiana+franceza).Chiar suna bine partea in franceza…si am ascultat-o cam mult in ultimele zile 🙂

  5. ai posturi interesante şi ciudate. frumoasă tare a doua jumătate. cu cine faci franceza de eşti aşa supărat ? şi PS. eu am fost luni la o singură oră. istorie.


Lasă un răspuns

