Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

lecturi suplimentare şi studii de caz


9,9% din nisip era ud. Şi pietrişul de vis-a-vis nu mai avea asigurare, până şi ea expirase. Motăneii se dădeau de-a dura pe dâmb. Desenau figuri geometirce fără să le tremure mâna, ca nouă, devoratorilor de fizică cuantică.

Nu, n-o să mă apuc să-ţi vorbesc de probleme mele (paranteză) şi de ce sunt puţin supărat, pentru că nimic nu contează, nimănui nu-i pasă. Nu o să-ţi vorbesc nici măcar de Ursy şi nici de prieteni imaginari matematicieni. Nu.

Că tot am făcut acest post un semi-jurnal în care îmi scriu impresii venite de curând în mintea mea bolnavă, am să continui prin a spune că în faţa mea se află un album, un album intitulat oarecum simplu: Colecţia Pictori de Geniu şi în respectivul număr se află chiar Michelangelo Buonarroti (născut la 6 martie 1475) , şi nu întrebaţi de ce am pus data naşterii. Da şi în secolul XV exista luna martie. Altceva ? Şi da..e un sculptor..pictor…genial :).

O să venim cu toţi… şi Artemis Diana, şi Heifastos-Vulcanus, dar şi Afrodita-Venus când o să îţi spun iar cât de scârbă îmi e de unii oameni, de unele deviaţii comportamentale făcute cu voie, sau fără. Ce discrepanţă există între unii oameni, pur şi simplu expresia: e diferenţă de la cer la pământ, nu este exagerată cu nimic. Mă uitam aşa..la oameni..unii, cu sufletul des, alţii mai săraci. Şi nu ştiu, ar trebui apreciaţi mai mult unii oameni, pentru că ei chiar merită. Şi probabil nu sunt acceptaţi de unele grupuri că nu au voie afară la nu ştiu ce oră, ca nu fumează nu ştiu ce, că nu au glume proaste şi nu fac circ pe stradă. Dar ei tot rămân minunaţi prin felul lor de a fi, prin ceea ce fac, prin faptul că sunt ei, ei sunt minunaţi pentru că ştiu să bea ceai dintr-o ceaşcă goală, au învăţat să numere până la 19 în franceză. Şi o să numărăm cu ei, toate stâlpurile de telegraf pană la al 59-lea. Şi în acel moment ne vom opri. Şi vom citi bileţelul ascuns subtil lângă o piatră. Dar mai bine îl vei citi tu- , chiar nu are importanţă, căci vei citi, „iar eu te iubeam atât de mult încât te uitam, crezând că faci parte din mine.”

Niciun răspuns to “lecturi suplimentare şi studii de caz”

Lasă un răspuns

