Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

oameni naşpa


haideţi să vorbim despre lucruri naşpa, dar făcând abstracţie de faptul că totul este naşpa, să încercam să nu mai generalizăm atât şi să privim oarecum mai optimişti pentru a vedea într-adevăr ce este naşpa în esenţă.

chiar nu observi câţi oameni naşpa sunt pe lume? şi da ..vorbesc eu…nu zic că eu n-aş fi. da, oi fi şi eu naşpa şi îmi permit din naşparlimea mea să-i categorisesc pe alţii. Dar uitaţi-vă şi voi, foooarte rar mai găseşti oameni adevăraţi. numai cocalari, piţipoance, persoane mediocre atât din punct de vedere intelectual cât şi din punct de vedere comportamental. oameni atât de simpli, previzibili, superficiali în tot ceea ce fac.

nu v-aţi săturat să fiţi toţi la fel? să aveţi aceleaşi nume extra penibile gen PISY UBE MOTANEL, miNnie j puLa mea!!! deci nu mai pot, răbufnesc şi eu. văd la tot pasul. scrisul pe messenger care strică acurateţea limbii române, se comit greşeli pur şi simplu elementare de gramatică şi nu numai. Trebuie să scriem CORECT. Nu să fim mai şmecheri şi să folosim limbajul de messenger cu c faky? pwwwwp . ubeee . tsel mai dlaguts . Gâââââh..iaac. uhhhh..prrrrr .. mzbâââhrrrr. (nu, ultimele erau pe lângă, nu se pun…erau reacţii adverse). Chiar nu v-aţi săturat? Nu v-aţi plictisit să scrieţi cuvintele împreunate?

Oameni care se iau de alţii doar ca să pară ei mari şi tari şi să fie respectaţi. Respectaţi prin ce? Daca tot un om de nimic eşti…crezi că dacă vii cu 20 să baţi pe cineva creşti în ochii mei?  Nu! Tot un om ZEERO, la niveul mării :)) , rămâi. Cocalari care se rup în cluburi, gen atlantis şi fac un album special cu asta…în care ne arată nouă, pleaba societăţii cât de mari şi tari sunt ei că fac SCANDAL, că se îmbată, că au poze cu paharul semi-plin în mână, în care bineînţeles că se află j&b şi se întrezăreşte si catarama tablou, aşeazată strategic sub locul pe unde s-a întâmplat nenorocirea şi au fost alimentaţi (buricul). Ochelari de soare…probabil i-ai avut şi în impactul zdrobitor cu soarele , atunci când te-ai născut.

iar tu, oo, tu, marită piţipoancă, să ştii că ţi-o spun direct şi fără ocolişuri. Tu eşti unul dintre cele mai nereuşite exemplare ale umanităţii.

iată o serie de lucruri care îmi displac la oameni şi să vă spun şi de ce:

– pozele în oglindă. Deci nu e de ajuns că există o persoană ca tine. Dar DOUĂ?! OMGGGG. Ştiu că un necaz nu vine niciodată singur, dar parcă prea de tot. Doi de tu…nu nu nu şi iar nu. + că acea claritate a pozelor lasă de dorit şi noi chiar nu vrem să-ţi vedem baia ultramodernă în nonconcordanţă cu oglindă nespălată care e şi ea în nonconcordanţă cu creierul tău, el fiind spălat. Da, pentru că v-a prins sindromul pozici în oglindă…în baia roşie de la no limit şi în alte locuri la fel de deplorabile (eventual, camera ta sau a lu suuury).

– diminutivele. DECI AAAAAAAH. nu le suport. de exemplu pe mine mă cheamă Alexandru. da? aşa. şi sunt convins că este un nume foarte des întâlnit şi de aceea văd şi la hi5 tot felul de nume. dar nu le suport.

de ce ai la hi5 Alex, lexutzu, lexe, alexutz style, allexxx, aleexxx când poţi avea Alexandru?

dar pe tine aşa te cheamă. aşa te-a numit. Să ştii că nici nu e bine să nu fi strigat pe numele de botez. Fie el şi Dragoşa şi Floricica şi Robert. Dacă aşa ai fost numit, aşa poate este sortit. Consider că numele este predestinat, adică unele persoane chiar au faţă de Bogdan, sau de Claudia sau cum vreţi voi. Dar mai sunt şi unele la care nu s-ar nimeri şi acolo se observă întrebarea: auzi, cum ai zis că te cheamă ? Nu-ţi numi copilul cum se numeşte şi tatăl. Lasă-l să aibe personalitatea creată de el. El să fie ăla. A şi că tot vorbim de nume, şi de diminutive, să nu-i pui niciodată numele unui copil un diminutiv. Cum să te cheme Cristinel? Parcă el ar rămâne toată viaţa la stadiul ăla infantil, nedezvoltat intelectual, cu un semi-retard vizibil 😀 . (sau mai ştii …) Sau cum să ai nume de familie dealea naşpa: Labă sau nu ştiu. Frate, ştiu că numele nu ni le alegem noi, dar parcă prea penibil, naibii…seriosul serios, dar e prea de tot. Parcă sunt făcute aşa în bătaie de joc. Cum să te mândreşti că te cheamă LABĂ şi să nu vrei să îl schimbi? Încă o dovadă de o încăpăţânare prostească. Labă Gheorghe – preşedintele României. De fapt ar fi reprezentativ pentru o ţară atât de căcat, o ţară de lăbărit – labe triste.

Nu vreau să fie nicio supărare referitoare la nume, adică în cazul în care vă cheamă aşa sau pe cunoscuţi. asta e.

– minciuna. nu-mi place deloc. ! :). mai ales din partea prietenilor adevăraţi, că de restul nu cred ca mi-ar păsa. dar de prietenii mei chiar îmi pasă. de ce să minţi ? adică minciuni dealea grave, nu miştouri sau chestii banale. dacă ar fi să aleg între a spune o minciună şi să las toată omenirea să piară, aş alege a doua variantă. daa..ce cuvinte mari. totuşi, nu îmi place să mint. sunt o persoană sinceră . da. că nu ar avea rost. poţi să alegi orice cale pentru a-ţi îndeplini scopul dar să nu uităm că binele triumfă întotdeauna. şi la urma urmei, nici miciuna şi nici adevărul n-ar fi existat una fără cealaltă.

“Spune întotdeauna adevărul şi nu va mai trebui să ţii minte.” EXACT, că după te încurci, pretenaş.

la minciună includem şi interesul…nu te folosi de cineva doar pentru interesul tău, roata se întoarce.

ar fi multe lucruri naşpa, aş putea scrie pagini întregi, n-ar avea loc.

gen: deia care zic: pula mea, am fumat 5 pachete de ţigări azi..

vai ce tare eşti tu, daaar vai.

dar ziceţi , acuma sincer, că am rămas doar noi…nu v-aţi săturat să vă copiaţi unii pe alţii? Să fiţi toţi la fel? la fel de wannabe… şi ar trebui să vă scrie în frunte SUNT NAŞPAAAAAAAAA şi probabil am vedea asta la 90% din oameni. şi să folosiţi aceleaşi clişee, aceleaşi statusuri după net, statusuri dealea naşpa de dragoste…..să vorbiţi toţi vaaai ce maşinăăă sau fetele faaaaată, mi s-a rupt o unghie. şi să faceţi poze cu bot încordat !! yucccck.

sau…că nu ştiu pe cine cunoşti şi suferi atât…mai linişteşte-te.

Aştept să se ajungă la momentul în care se va trezi lumea la realitate şi să observe că se află în ultimul stadiu al degradării umane. Şi să existe oameni calumea, oameni adevăraţi..să nu mai existe invidie, să fim toţi mai buni, să fim prieteni.

deja mi s-a făcut silă de naşparlime. dar devin imun, sunt peste tot…pe stradă , la şcoală, în magazinul de piese auto, la farmacie, în baruri…

P.S. o să mai continui altădată, că acum e târziu, idei aş mai avea o groază.,,,,deastea,..pentru persoane shuky, am mereu. o să mai scriu alt post pentru a citi tot, că de scris toţi avem ce la acest capitol. scuzaţi exprimarea care uneori lasă de dorit şi poate eventualele greşeli, e 2 noaptea :)), altadată o să fiu mai atent. vă urăsc, oameni naşpa!

7 răspunsuri to “oameni naşpa”

  1. cu totii ne-am saturat de pitipoance si cocalari.
    slava cerului ca in hasdeu nu sunt chiar multi…

  2. Revin maine, imi pare ca merita.

  3. Un dulce si delicat sarut pe fruntea-ti ‘geniala’.Dar cam scri cu greseli de orto…sorry..look in the mirror….first.Magic day:)
    P.S…misto ganduri..in general.

  4. Sorry..pt greseala de la ‘scri’..e cu doi i…..:):P

  5. în primul rând: nu am nevoie de pupatul tău, are cine să mă sărute.
    în al doilea rând: de ce nu eşti în stare să îţi dezvălui identitatea, să ştiu şi eu cu cine vorbesc. Dar bineînţeles că nu puteţi, trebuie să vă ascundeţi sub paravane gen: Una. bine măi Una…cred că până şi ultimul om are nume. şi la adresa de e-mail fictivă evident, te dai anna karenina. şi că tot zici ceva de greşeli, se scrie cu 2 de n. Şi nu cred că ai vrea să mori ca ea, de tot te dai ea.
    în al treilea rând: n-am nevoie de ironii ieftine aluzive la genialitate. cred că ai multe complexe dacă îţi pui problema genialităţii mele şi dacă vrei să ştii nu mă consider genial. Voi credeţi ce vreţi,
    în al patrulea rând: referitor la greşelile de „orto”(grafie), eu nu ştiu…nu am descoperit, or fi…din grabă, dar uită-te cât am scris eu şi cât scrii tu şi tot greşeşti…adică eu scriu peste 100 de rânduri, 110 şi tu nu eşti în stare să scri(i) 🙂 2 rânduri şi după mai şi comentezi. Deci deja nu mai îmi trebuie identitatea ta foarte ascunsă ca să îmi dau seama cu cine vorbesc.
    în al cincilea rând: sorry? pentru ce îţi ceri scuze? că nu ştii să scrii? şi de ce mie?
    în al şaselea rând: mulţumesc pentru aprecieri şi bune..şi critice (ai văzut că pot să fiu şi eu).

  6. Andy…mi am scris numele,nu ma ascund dupa un nick name:))
    sunt interesante gandurile tale…si mai ales adevarate:)

    suna bine…o sa mai intru pe blogul tau:D


Lasă un răspuns

