Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

Jurnal de seară


săturându-mă de 2,3-dimetilbutan şi compania, m-am hotărât să scriu iar ceva pe blog. şi observ că fac acest lucru foarte des. şi îmi place. şi îmi place şi mai mult când sunt citit, când aceste rânduri mi le mai priveşte cineva, că primesc imporanţă. am blogul de o lună şi deja am aproape 2 mii de vizualizări. Mulţumesc încă odată! 😀

Haideţi să încercăm să facem iarăşi o povestioară, la fel de plictisitoare ca şi celelalte, 🙂

Stăteam şi mă gândeam aşa acum câteva minute, ascultând Queen…de ce piesa „Love of my life” nu a avut niciodată un videoclip oficial. Oare îi era aşa de greu domnului Mercury să conceapă unul? Nu cred :). Dar nu a vrut. Nu a vrut pentru că melodia care este considerată cea mai frumoasă declaraţie de dragoste că da, sa fi dragostea vieţii unei persoane, nu e de ici de colo, e extrem de frumoasă…pentru că această melodie este atât de profundă încât nu ştim ce s-ar fi putut pune în acele imagini din videoclip. În ce să fie reprezentată dragostea vieţii? Noi nu suntem în stare să reprezentăm nici măcar dragostea, nu suntem în stare să iubim.

Mă uit acum la mistria (mischie :))), ştie el) primită de ziua mea de la Laurentiu :)) mă amuză ideea, dar îmi place mesajul

La mulţi ani! (Big Brother) – (:x)-

Big Brother loves you !

(cu greşeala gramaticală neincorporată:D)

şi mai vorbesc pe messenger 🙂 şi văd că am nişte e-mailuri, aş da click pe plicul acela galben-orange, să văd ce am mai primit pe acolo. oricum nu o să le citesc decât dacă nu sunt tot felul de prostii: cereri de prietenie pe hi5, netlog etc.

Şi încă ceva. Îmi omori şi mie musca aia ? Nu suport muştele. A .. şi nici gândacii, era unul mare prin bucătărie când am fost să iau apă. De câteva zile cam duc lipsă de nişte chestii esenţiale, gen apă, suc, dulciuri :D. hmm…mama asta. Mâncare îmi da, ce-i drept.

numai bine

Un răspuns to “Jurnal de seară”

  1. …lasa gindacul la locul lui !


Lasă un răspuns

