Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

să nu citeşti asta


o dai în aburd. (da? )

nu, nu, dinţii tăi nu sunt mai albi decât adidaşii câinelui meu. şi capul tău e mai mare decât rimelul mamei tale. şii şosetele tale sunt lesbiene să ştii asta de le nenea ăstaaa, adică de la mine. dadadada şiii am uitat ce vroiam să-ţi mai zic.

ce prost sunt.  şiii şiii asta,,cum îi zice,,literatura ? , aşa 😀 astaaa nu are LIMITEEE. nu are.  şi poate fi în orice feeel şi asta nuu conteazăă …eu nu mă iau după şabloane,,,, nu îmi pasă de nimiccc, de ce zice lumea,,,,,, HUOOOOOOOO. virgulă iar. ba nu, punct şi virgulă 😀 literatura mi-o creez eu. nu îmi pasă că vă dezgust, săăă fiu ciudaaaat… asta vreeaaau . o să mă arate cu degetul pe stradăăă: ăla e ăla care a scris aia … ăăăă..haideţi acum să râdem. muhahahaha. nu vreau să mă înţeleagă nimeni şi nu mă va înţelege nimeeeni. e literaturaa, e ficţiune. e ce vreau eu. eu nu sunt nebun. eu sunt cel mai normal om de pe planetă. sunt mai normal decât prietenul vecinului mătuşii verişorului unchiului tatălui surorii bunicului logodnicului mamei servitoarei iubitei baiatului care stă acum peeeeeeee cum îi zice? bulivard bulevard, pe a 3-a bancă pe stânga, numărând de la casa albă.

du-te acum şi ajută-ţi bunica. are nevoie de ajutorul tău. şi mâine o să cânţi la vioară 3 ore. aşa e ? şşii iar nu o să mai vorbească nimeni cu mine şi nu o să mai ies cu nimeeeeni. voi fi singur, mai singur decât toţi oamenii.

albina are sângele în culorile sony. telefonul meu are gust de zacuscă.

am ucis. am ucis un ambalaj de Joe,,, măă vei ierta vreodată?

dar eu nu ucid oameni. eu nu mă voi sinucide niciodată.

eşti o persoană minunată că ai citit până aici. extraterestrule !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haide omule,

c-am să-ţi mai scriu şi altădată alte povestioare.

P.S. vezi titlul, da? , parcă văd că o să aibe cele mai multe vizualizări. când îi zici unui om să nu facă ceva, el face :). dar eu v-am zis de la început să nu citiţi

Niciun răspuns to “să nu citeşti asta”

Lasă un răspuns

