Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

16 ani


După cum bine ştiţi astăzi am împlinit 16 ani 😀 16 ani.. 16 hm. nu e o vârsta fascinantă. deocamdată e bine.

M-aţi făcut să mă simt cel mai iubit dintre pământeni ! Vorbesc serios ! Nu mă aşteptam la atâtea felicitări (fără exagerări, au depăşit o sută de oameni) … voi aţi aflat, aţi ştiut de ziua mea, poate ar fi vrut şi alţii şi pur şi simplu au uitat, sau nu au ştiut sau nu au vrut. nu e nimic . vă mulţumesc tuturor !!! mulţumesc Georgianei fooarte mult ! extrem de mult. te iubesc! Şi lui Laurenţiu îi mulţumesc (Big Brother) …fratele meeeeeu, şi iată că am dezvăluit numele celor 2 cei mai buni prieteni ai mei. Nu vroiam să fac asta pentru că nu e bună popularitatea. Vă mulţumesc tuturor! Ar fi o groază… Teodora, Oana, Andra, Deea, …etc etc etc . un etc gigantic. Ştiu că am restrâns muult.  da, încă odată şi încă odată pentru că meritaţi. Vă mulţumesc că existaţi, m-aţi făcut să mă simt ca primul om care a păşit pe lună sau ca un campion olimpic sau ca băieţelul ăla care a descoperit ampicilina.

Mulţumesc pentru cadouri :))) mp4 , mistrie, baaani :)) , bluze, dulciuri… Mulţumesc pentru statusuri ! Mulţumesc pentru orice mesaj ! Mulţumesc că v-aţi gândit la mine! Mulţumesc pentru sms-uri! Mulţumesc pentru telefoane! Mulţumesc pentru că m-aţi văzut pe stradă şi mi-aţi zis la multi ani! Mulţumesc că mi-aţi citit acest post!

Şi încă odată, nu mi-am făcut ziua. M-am întâlnit doar cu cei mai buni prieteni ai mei, şi am stat oleacă. Sunt 2 mă. Şiii să nu uiţi niciodată această dată, 22 august. Ziua mea de naştere. Mulţumesc! Vreau să fi fost şi TU fericit odată cu mine, toată lumea să se simtă bine,

that time will come, one day you’ll see, when we can all be friends ! 🙂

Mulţumesc Freddie Mercury, Josephine, Vera ! 🙂

3 răspunsuri to “16 ani”

  1. >:D<mă bucur că te-ai simțit bine, javruță. și eu te iubesc.

  2. ti-ai dat seama ca motivul pentru care nu ti-am zis „la multi ani” sambata a fost ca eram la tara si nu aveam minute, nu? ;;)
    dar ti-am zis mai devreme, joi :D.
    alexandru >:D<

  3. Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛


Lasă un răspuns

