Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

despre cel care poartă numele Alexandru Orlando


După citirea postului care urmează, foarte probabil impresia va fii: NARCISIST, aşa cum a fost şi a lui Lady după ce i l-am citit la telefon. Aşadar, un post scăldat în ego-centrism, deeespre mine se scrie cam aşa:

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când mă gândesc la mine, mă întreb oare cât sunt de diferit de alţii. Sunt atât de complex, încât nici eu nu m-aş putea cunoaşte vreodată în totalitate, probabil aş fi un material de cercetare extraordinar pentru psihologi,  dar bineînţeles că nu mă vând aşa ieftin, prefer să mă las mai nedescoperit aşa, Misteriosul Andy.

Subconştientul meu este atât de dezvoltat şi apăsător, încât de foarte multe ori îşi depăşeşte limitele şi mă conduce, foarte des ce gândesc în subconştient se şi întâmplă în realitate şi are o influenţă colosală. Trebuie doar să vreau. Piticii după creier. Să accept să mă joc cu ei. Se nasc multe ciudăţenii din acestă colaborare cu „ei” şi această existenţă bilaterală a mea, implicându-l şi pe alter-ego-ul meu despre care v-am vorbit şi probabil o voi mai face, însă consider că nu acum este momentul să scriu despre asta.

Din perspectiva înfăţişării mele fizice, probabil nu sunt chiar atât de diferit. Am părul negru şi creţ, ochii căprui spre negru, înălţimea cam…1,78 nu ştiu sigur, greutatea… (cred că am cântarul prost) cam 63 kg, sunt mai închis la culoare (melanină de milioane :D) şi nu, nu sunt ţigan, sunt doar italian la origine [şi nu, nu ştiu italiana].

Sunt uşor, foarte uşor de reţinut. De aceea nu aş putea lucra niciodată la Securitate. De exemplu să îmi zică o vânzătoare: „a, tu eşti băiatul care a venit acum 2 săptămâni după tricoul acela, să ştii că nu am adus mărimea ta.”

Nu îmi plac copiile la xerox. De nicio culoare. Dacă eu am ceva, să mai văd şi pe altcineva nu îmi pică bine. Sau dacă scriu ceva, a doua zi să văd pe alt blog sau plm..înţelegeţi. Cum nu îmi place când se fură melodii, mişcări scenice, idei, etc 🙂 la aşa zişii cântăreţi.

Sunt unele persoane care se bucură de o faimă, interes din partea oamenilor extraordinar şi asta numai pentru că au bani, freză „grâu de Sfânul Andrei”, ştii tu, deaia într-o parte, de „cloob”; tricouri dealea naşparlii cu un D&G eventual, catarame cât un tablou de Nicolae Grigorescu, adidaşi argintii sau aurii, în orice caz, ceva şucar de zici că i-au luat foc picioarele şi o şapcă deaia cu muult sclipici şi care luminează ca un semafor în luminile nopţii de parcă că s-a mutat Luna Parc în capul lui.

Cu mine poţi vorbi în toate modurile, mă poţi cunoaşte de oriunde, mă poţi vedea ca: patinator, fotograf, scriitor – blogger ( oo daaa ), olimpic naţional la mate, chimie, prietenul de o viaţă, vecin, coleg, cunoştinţă, iubit (dar să-mi zici şi mie cine eşti, dragă cititoare), prieten cel mai bun, frate (ce frumos :|), mister pedagogic :))) , un om de pe stradă, autorul acestui post.

Eu sunt eu. Tu nu îmi cunoşti multe părţi frumoase, şi nu ştiu când o vei face. Să ştii că tu nu mă vei schimba niciodată. Nu eşti în măsură. Nu mă înţelegi şi nu mă vei înţelege vreodată.

Zodia care sunt imi permite să vorbesc atâtea. Sunt atât de mândru de zodia mea. Este cu siguranţă cea mai bună zodie! Suntem nişte persoane romantice, aşa că, dacă un leu apucă să te iubească şi să îţi arate părţile lui frumoase, fii sigură că vei fi fascinată şi te vei simţi ca cea mai iubită dintre pământeni. Leii sunt şi nişte prieteni adevăraţi, loiali, ţin mult să nu fie singuri, suntem persoane corecte dornice mereu să fie pe locul 1 pe orice plan. Orgolioşi. Egocentrişti. Narcisişti. Geloşi pot spune. Să nu uităm că persoanele născute sub semnul zodiei leu sunt cele mai reuşite exemplare ale umanităţii (asta e luată de pe un zodiac).

Să mai spun despre mine că sunt sincer, foarte sincer…şi corect. Nu îmi place minciuna. Dar evident, există momente în care nu ai ce face şi trebuie să minţi frumos şi când mint, ştiu să mint, poate că şi credibilitatea de care dau dovadă nu mă dă de gol ca şi când aş minţi. Nu îmi plac deloc nedreptăţile, nu le suport. Poţi avea încredere în mine.

Sunt o persoană realistă, însă am voie să visez. Am idealuri pe care, chiar dacă nu le conturez exact, ele există şi probabil cândva le voi atinge. Deobicei când îmi doresc ceva, mi se îndeplineşte 🙂 . Thanks God !

Evident că nu sunt mereu după un tipar. Eu nu am limite. Nu poţi zice: ăsta face 7 secunde la 50 m sau ăsta nu bea mai mult de 2 beri sau ăsta n-o duce pe aia pe futelniţă. Sunt extrem de imprevizibil. Dar extrem. Şi mai ales când nu mă cunoşti. Mai zic: hai, suntem prieteni, stăm împreună mult timp, drecu, anticipezi şi tu. Şi aici nu vorbim de Panarama, care e o excepţie, sa anticipezi mai tot. Noi suntem gemeni. Dar aşa ca fapt divers, ţi-am spus :). Sunt şi omul bun, serios dar şi caterincos şi ironic. Probabil aş fi mai apreciat dacă aş fi mai tot timpul caterincos că sunt doar cu anumite persoane. Dar ăsta sunt eu. Nu îţi convine…asta e. Eu consider că te poţi înţelege cu orice persoană, adică şi dacă te urăşte şi dacă nu ştiu, poţi fi într-un fel în care să vorbeşti cu ea. Nu îmi place să am duşmani şi lume care nu mă suportă, îmi pare rău. Dar nu poţi fi plăcut de toată lumea :). Gusturile nu se discută, aproape niciodată. Şi să nu uităm că too much love will kill you .

Am o ciudăţenie interioară. Eu mă simt bine când îmi dau drumul la logoreea-mi specifică şi cred că şi cei din jur, mai naşpa e când sunt mutălău. Dar toţi avem şi zile bune şi zile rele. Dar tu, dacă mă placi, ar trebui să mă placi aşa cum sunt: cu părul mare sau chel, bronzat sau alb ca varul, prieten cu Xulescu sau cu Cutărică.

Uneori mă gândesc ce ar mai fi putut Dumnezeu să îmi dea şi nu mi-a dat. Fără mişto. Îi mulţumesc mult, de fapt nu cred că există cuvinte îndeajuns de mari să îi mulţumesc! Consider că mi-a dat din absolut fiecare lucru câte puţin, şi evident din unele mai mult, respectând bineînţeles legea compensaţiei.

Şi tot nu este bine, de fapt sunt şi mofturos, caut femeia perfectă, idealul meu suprem. Şi nu o voi găsi. Dar să mă găsească ele, ea pe mine. Şi asta se pare că nu se întâmplă, de aceea mă gândeam odată că poate era mai bine să fiu altfel, să nu mai văd lumea cum o văd eu, să fiu mai limitat mintal, să fiu mai cocalar, să fiu la fel ca marea de oameni, să intr-un în clubul : „azi purtăm freza spre dreapta”, să joc fotbal bine, să dau flegme dealea naşpa, să fiu mai nesimţit, să îmi bag mai uşor pula în orice, să nu îmi mai pese de orice prieten, orice fată, să nu mai văd atâtea lucruri care pentru alţii sunt de-a dreptul invizibile, să îmi pară viaţa roz, ca într-o reclamă stereotipică la detergent şi să nu mai văd greutăţile. Aşa probabil m-aş fi mulţumit să mă combin cu orice persoană care nu este barbat, doar să deţină ţâţe şi neoaşcă. M-aş fi combinat cu prima piţipoancă cu platforme tricouri roz, fond de ten şi chestii, mi s-ar fi părut ok şi probabil în seara în care m-aş fi combinat aş fi pus imediat la status: TE IUBESC. Poate era mai bine, că la urma urmei şi ei şi noi, avem doar o viaţă şi chiar nu ştii a cui este mai lungă şi contează să ţi-o trăieşti. Da, dar e vorba aia, mai bine să trăiesc cu cinste decât să mor de ruşine. Să mor leu, nu câine. Mie nu îmi e frică de nimeni în afară de Dumnezeu. Eu consider că noi oameni suntem toţi la fel. Cu toate că (aşa cum zicea cineva): Toţi suntem egali, dar unii mai egali decât ceilalţi.

Aşa dar, cine sunt eu? Sunt cel după messenger? Patinatorul ăla ? Sau fotograful ? Sau poate niciunul din acestea. Eu sunt un băiat de aproape şaisprezece ani, lipsit de orice urmă de punctualitate, locuitor al Buzăului, cu personalităţi diferite, în momente diferite – dar sunt ale mele, care refuză să se maturizeze. Probabil vei mai auzi de mine…

Un răspuns to “despre cel care poartă numele Alexandru Orlando”

  1. Poate astepti atat de mult de la o fata pentru ca de fapt astepti mai mult de la tine. Eu ti-am gasit blogul cautand oameni carora le place sa patineze, pentru ca dintre prietenii mei nu are nimeni preferinta asta (sau ies rar si fara chef).


Lasă un răspuns

