Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

pentru critici :)


hey, tu 🙂 . da, chiar tu, ăsta cu ochii mari. ai auzit de melodia „Beat it”, a lui Michael Jackson ? Ţi-aş sugera să îi urmezi sfatul, pe care de altfel ţi l-a dat şi megastarul când era în viaţă: ŞTERGE-O ! Am văzut că am primit un comentariu cu : „frate … . esti praf ” :)) aşa, primit de la un om, ca şi tine. În primul rând, apelativul cu care mi te-ai adresat, să nu îl mai foloseşti niciodată vis-a-vis de pesoana mea din simplele motive că:

1) nu am avut niciodată un frate şiii crede-mă că eu chiar nu îmi doresc, ca TU să fii fratele pe care nu l-am avut niciodată.

2) eu am dreptul să folosesc asta faţă de persoane care chiar merită

3) şi cel mai probabil motiv, nici în ironie (aşa cum ai făcut-o tu) nu te-aş numi frate.

sunt praf ? … e de bine ? prafff 😕 … dacă te fac să tuşeşti sau să îţi determin o afecţiune la nivelul sistemului respirator sau chestii de genu, uuuu 😀 cu atât mai bine.

noi 3

dar, eu m-aş mai gândi odată înainte să spun care dintre noi doi este mai praf 🙂 .  VOI CHIAR nu înţelegeţi că nu îmi pasă ? Nu am deschis postul ăsta pt o singură persoană. Ci pentru mai multe, pentru toată lumea, pentru acele persoane care mă comentează, sau care m-ar comenta, care mă critică şi tot aşa. Nu mă interesează. Voi nu vă daţi seama cât de important sunt pentru voi, VĂ STRESEZ. daaaaaa. vă calc pe nervi. ador să fac asta. am o placere sadică să vă văd cum suferiţi, cum mă invidiaţi, plăcerea este deosebită, probabil la fel de mare ca a omului care a mers pentru prima oară pe lună. daaaaaaaaa. suferiţi !!! când critici pe cineva, te roade, te ardee, nu mai poţi, izbucneşti. daaa!!! şi înseamnă că persoana este importantă pentru tine, dadada … îţi pasă, te roade că este mai bun decât tine şi ştii că nu vei ajunge niciodată la fel de bun ca el. aşa, stinge-te uşor, mori de ciudă!

Îmi pare rău pentru tine, că te ascunzi în faţa unei identităţi false, pentru că îţi este prea ruşine cu ceea ce eşti. Trebuie să înveţi să îţi accepţi existenţa fatidică, să ştii că nu o poţi influenţa, nici tu şi nici părinţii tăi. Ei au doar un singur lucru de făcut: şi anume să regrete că nu au cumpărat un Durex.

Mie nu îmi pasă de voi. eu îmi trăiesc viaţa. nu am nicio tangenţă cu voi. :)) nu îmi daţi voi de mâncare. ahaa 😀

Eu scriu pe acest blog pentru mine, pentru cunoştinţe, pentru prieteni. E drept că trebuie să accepţi si criticile, daaa, dar să vină fondate. 🙂 . Dacă nu îţi convine, poţi să ieşi din lumea mea. Din universul format pe acest blog. Un univers după care să înveţi ceva, dar să nu îţi faci întocmai o părere despre mine. Eu nu sunt un blogger. Nici nu vreau. Eu sunt Alexandru şi trebuie să mă cunoşti în realitate. Sunt ciudat uneori. Şiii să ştii că nu îmi dau drumu la logoreea-mi specifică imediat, aşa că aşteaptă ca să putem vorbi calumea. Şi nu întotdeauna ce scriu aici este şi ceea ce gândesc. Nu sunt nebun, sunt normal din toate punctele de vedere. Eu scriu aici pentru BLOG, imaginaţie, ficţiune. dar şi realitate.

Ăsta sunt eu :)!

Mulţumesc cititorilor, prietenilor, domnului Popa şi a celor ca dânsul.

Niciun răspuns to “pentru critici :)”

Lasă un răspuns

