Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

nu sunt


dadadafddd

nu

nu sunt ca ceilalţi. nu sunt şmecher. nu sunt bazat. nu am frează de cocalar. nu ascult manele. nu îmi place culoarea roz, D&G-ul, mărcile recunoscute internaţional (şi nu numai), nu mă rup cu prima piţipoancă ordinară. nu am bani. nu sunt tare. nu sunt şucar. nu sunt haladit. nu sunt cool. nu sunt frumos. nu am părul lins. nu sunt la fel ca tine. nu o să mă uiţi dacă mă vezi.  nu am in playlist guţă & stuff. nu am poze cu telefonul mobil. nu fac poze în oglindă.  nu îl cunosc pe sicilianu. nu îmi pasă de tine. nu o să mă cunoşti niciodată.

deci. nu o să-ţi fie bine cu mine. nu avem puncte comune. lasă-mă în pace.

2 răspunsuri to “nu sunt”

  1. Viata trece cu viteza, ea nu sta in loc,
    Ramai doar cu gel pe freza daca n-ai noroc,
    Incearca sa te bucuri de tot ce ti-a dat Dumnezeu,
    Si sa strigi in gura mare: „Frate, asta-s eu!”

    Nu-ncerca sa faci ca altul, nu-ncerca ce nu-i bine,
    Fii tu insuti, fara frica, fa ce-i bine pentru tine.
    Lasa-te in voie, zboara catre destinul tau
    Si sa strigi in gura mare: „Frate, asta-s eu!”

    Asculta-ti inima si nu te indoi,
    Ea te-nvata ce inseamna a iubi,
    Crede-n tine, n-o sa-ti para rau,
    Esti liber sa faci ce vrei,
    Esti stapanul tau…


Lasă un răspuns

