Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

ah prieteni, nu există prieteni !


A scoate prietenia din viaţă e ca şi cum am scoate soarele din lume. Cicero

Prietenia înseamnă un suflet în două trupuri. Aristotel

Prietenia sfârşeşte acolo unde începe neîncrederea. Seneca

Prietenia unui om deştept e mai de preţ decât prietenia tuturor proştilor. Democrit

O prietenie care nu poate fi sfârşită, nu a început vreodată. Mellin de Saint-Gelais, Oeuvres poétiques

Ţine-ţi prieteni aproape, iar duşmanii şi mai aproape. Sun Tzu

Dificultatea nu e în a găsi un prieten pentru care să mori, ci de a găsi un prieten pentru care merită să mori. Homer

Drumul către casa unui prieten nu e niciodată lung. Proverb danez

Prietenii niciodată nu te trădează, numai persoanele pe care le credeai prietene.T.Mike

Ah , prieteni, nu exista prieteni ! 🙂

Am început cu citate, se pare. Teoria ca teoria, dar praftica ne omoară. Este un subiect destul de interesant, sau care cel puţin ar trebui să fie. Dar probabil uiţi să il dezbaţi, cu toţi uitaţi, da..şi tu şi doamna aceea care îţi pregateşte masa de prânz. Ce sunt prietenii ?

Să vă spun ceva. Un secret. Şttt …să nu mai spui la nimeni . nu există prieteni . nu există prieteni, nu mai tăia. pot să ţi-o repet. Adică noi numim prieteni acei oameni cu care stăm, cu care ieşim la un suc, cu care mergem să ne cumpărăm haine de la Fox, cu care mâncăm îngheţată Betty Ice, cărora le spunem că ne doare piciorul (sau eventual că ni se pune un cârcel la gamba piciorului stâng atunci când inoţi). Uhhh..sunt obosit. Vreau să dorm. Nu îmi mai vin idei pentru a scrie, dar mă mai storc puţin. Revenind. Deci pe acei oameni îi numeşti prieteni. Dar ei de fapt sunt amici. Sunt nişte cunoştinţe. Pretenaş, nu există prieteni (prieteni adevăraţi) 🙂 e ceva…e o noţiune care pare că a exista , dar de fapt nu ştii ce înseamnă, nu e nimic palpabil. E un fel de infinit. Nu poţi spune cât este.

Şi ca să vezi de ce: Ai împărţit întotdeauna tot cu prietenul tău ? Te-ai asigurat când îi este rău şi l-ai făcut să se simtă bine ? I-ai spus mereu unde te duci şi l-ai invitat să vină ? Nu ai zis niciodată: ce să-l mai iau si p-ăsta ? Dacă aveţi aceeaşi sexualitate şi un o persoană de sex opus s-a dat la prietenul tău, ai rămas cu zâmbetul pe buze şi te-ai bucurat că şi-a găsit pe cineva , ajutând chiar acea relaţie ? Sau dacă sunteţi de sexualitate diferită, nu aţi fost niciodată gelos ? Dacă vreodată nu avea bani, l-ai împrumutat ? Nu ai avut niciodată o aluzie răutăcioasă faţă de el ? Ţi-ai imagina viaţa fără prietenul tău (sau cel puţin sper că te-ai duce la mormântul său) ?

Nu ştiu..nu îmi vine să cred că ai răspuns cu da la toate aceste întrebări…şi câte or mai fi.

Deci aţi înţeles pe cine numim noi prieteni, acei amici de fapt. Şi continuăm să îi numim că sună bine. Şi aşa trăim într-o miciună, nu acceptăm realitatea, ne minţim pe noi. Nu ne acceptăm existenţa fatidică, o existenţă fără prieteni.

Prea multă dragoste, te omoară, deci prea mulţi prieteni…

Ceva personal… ? da…eu pot să zic că am câţiva prieteni adevăraţi … dar e pe momente. în unele momente se ajunge să trec şi la cealaltă mână atunci când îi număr o.O … în unele momente îmi ajunge degetul mare 🙂 .

nu ne mai minţi !!!
11 răspunsuri to “ah prieteni, nu există prieteni !”

  1. frate, da tu esti suparat rau….
    luand strict intrebarile tale, iti raspund:

    Ai împărţit întotdeauna tot cu prietenul tău ? NU, PRIETENIA NU INSEAMNA SA IMPARTI TOT Te-ai asigurat când îi este rău şi l-ai făcut să se simtă bine ? DA I-ai spus mereu unde te duci şi l-ai invitat să vină ? Nu ai zis niciodată: ce să-l mai iau si p-ăsta ? DACA SUNTEM PRIETENI INSEAMNA CA TREBUIE SA FIM MEREU IMPREUNA, IN ORICE IN IMPREJURARE? ITI IEI PRIETENUL CU TINE, IN PAT CU IUBITA TA? Dacă aveţi aceeaşi sexualitate şi un o persoană de sex opus s-a dat la prietenul tău, ai rămas cu zâmbetul pe buze şi te-ai bucurat că şi-a găsit pe cineva , ajutând chiar acea relaţie ? NORMAL Sau dacă sunteţi de sexualitate diferită, nu aţi fost niciodată gelos ? DE CE SA FII GELOS? PRIETENII AU IUBITI/IUBITE, DOAR SUNT OAMENI-STATUTUL DE PRIETENI NU LE CONFERA VREUN AER DE ZEITATE, CARE EXCLUDE ORICE ALTA CALITATE Dacă vreodată nu avea bani, l-ai împrumutat ? ASTA E LA ORDINEA ZILEI Nu ai avut niciodată o aluzie răutăcioasă faţă de el ? EI, SI CE? A FI PRIETEN = A FI DE ACORD CU ORICE?? A ACCEPTA ORICE DIN PARTEA CELULUILAT?? A NU II VEDEA DEFECTELE? Ţi-ai imagina viaţa fără prietenul tău (sau cel puţin sper că te-ai duce la mormântul său) ? NU, VIATA FARA PRIETENII MEI AR FI PUSTIE SI SEACA.

    M-a preocupat si pe mine, mult, problema asta a prieteniei, dar am ajuns la o cu totul alta concluzie decat tine, vezi articolul meu de pe blog. Parerea mea este ca tu ai ajuns la concluzia asta, nu pentru ca nu ai in viata ta oamenii potriviti pentru a-ti fi prieteni, ci pentru ca ai o perceptie eronata a notiunii de prieten/prietenie. No offence 🙂

  2. off, ce frumos ai scris aici 😐
    sa stii ca eu te consider prieten, nu amic, alexandru.

  3. nu, nu cred ca ati inteles mesajul. cand zic de exemplu sa il iei peste tot, nu ma refer chiar peste tot, adica eu stiu din proprie experienta la ce ma refer. ca sunt prieteni care „te lasa acasa”, doar pentru ca nu vor sa te integreze in grupul acela pentru ca nu stiu…
    sau tot felul de faze .

    si la faza cu gelozia…credeti-ma ca stiu. cand zic de o fata..ca e draguta sau ceva, imediat nu stiu ce prietena imi zice: nu e ma..uite-te si tu..si etc

    si ar mai fi intrebari cred. ehh

  4. pai aia nu iti sunt prieteni, e adevarat. dar aia nu inseamna ca prietenii nu exista

  5. postul asta imi place.. ai foarte mare dreptate :))

  6. Bleah. Sunt suprasaturat cu citate cu şi despre prietenie şi iubire. Citate de toate felurile care mi se par incredibil de seci. De goale de orice conţinut şi de adevăr. Pur şi simplu nu le pot înghiţi. Îţi dai seama că articolul tău, după ce trece de prima jumătate, devine ca o gură de aer proaspăt.
    Da, ai ajuns la nişte concluzii corecte. Şi eu am ajuns, la vârsta ta (ioi, vorbesc de parcă n-ar fi numai un an diferenţă între noi) la aceleaşi concluzii. Îmi număr prietenii pe degetele de la o mână. Amici am, vorb-aia, căcălău.
    Dar nu o să uit niciodată ce mi-a zis un om deştept. „Nu există prietenie, există doar interes.” La început nu l-am crezut. Urmarea, după un an şi jumătate mi-am cam luat-o. De atunci îmi vine în minte vorba asta, şi nu mai numesc pe tot omu’ „prieten”.
    Numai bine şi la mai multe scrieri.

  7. 2wSxTZ csburbzsajrf, [url=http://knwbjmtzevmk.com/]knwbjmtzevmk[/url], [link=http://azlilhlslyvd.com/]azlilhlslyvd[/link], http://wwvsdglmjncg.com/

  8. Nu exista prietteni,doar grup de ajutoare-Spike

  9. Mersi mult frate!!! Mi-a plăcut comentarea ta

  10. Bai terminati cu prostiile prietenii exista.De ex cand iesi la un suc sau un fotbal aia nu sunt prieteni? Ca nu te duci si joci cu oameni straini ci cu pers. apropiate.Faptul ca mai fac niste fite uneori asta e partea a 2a nimeni nu-i perfect.
    Parerea mea ar fi ca incercati sa nu mai credeti chestiile astea.Nu vreau sa credeti ca va critic sau cv de genu…Sper ca v-am ajutat sa vedeti altfel lucrurile:)


Lasă un răspuns

