Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

prima leapşă


Ia să văd şi eu cum este o leapşă. Am luat-o de la Oana.

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagină 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:

“se va deschide iar când luna va completa un nou ciclu.” (Juan Manuel de Prada – “Păsărici”

2. Fără să verificaţi cât e ora?

16.50

3. Verificaţi!

16.53

4. Cum sunteţi îmbrăcat?

în pantaloni scurţi ,un tricou gri naşpa şi papuci de casă (tot naşpa)

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

la playlist-ul din winamp (guns si mj) 😀

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?

Guns N Roses – Sweet child o mine

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Am ieşit aseară. Am plimbat-o pe Vanda cu Auraş, Marius şi Paulică şi după am mai rămas pe afară.

8. Ce aţi visat ieri noapte?

nu îmi amintesc.

9. Când aţi râs ultima dată?

azi, atunci când îmi aminteam cu cineva, de o relaţie de-a mea de aproximativ o zi

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

Calendarul Creştin Ortodox 2009 şi nişte abţibilduri lipite de mine de când eram mai mic. (damn, sunt în bucătărie, acolo am ajuns să ţin calculatorul până tencuiesc pereţii)

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

uhh, veche intrebare şi frumoasă în acelaşi timp. mereu mă gândesc ceva până răspund. păi să zicem o casă mareee 😀

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

nu mai ştiu. Oase fragile cred.

13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?

am mâncat pepene galben 😀 . prima oară pe anu ăsta.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

e ok

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă

eşti prost

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?

Nadia sau cine ştie la ce mă gândesc atunci, să văd cum arată. Eu mereu mă gândesc că numele sunt predestinate.

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Jamal

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?

da…

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

Bun venit 😀 !

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

aş crea prieteni.

21. Vă place să dansaţi?

da

22. George Bush?

Barrack Obama 😀

23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

o chestie de pe realitatea cu Radu Mazăre la ştiri (şi mă minunam ce dobitoci, cum să fie o faptă dosebit de gravă că a îmbrăcat un costum nazist, hai coaie)

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

Georgiana, Titirez, Ion, Iulyan.

Niciun răspuns to “prima leapşă”

Lasă un răspuns

