Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

să vă scrie C


Mămăliga e gata şi eu încă mă mai gândesc la copilăria mea urâtă, stropită cu greutate. Numele meu este Beriluş, iar legenda spune că am furat.

Eu nu aveam cizme, eu le împrumutam.

Tu, omule rău, dă timpul înapoi! Vreau să mai fur mâncare din porţia surorii mele. Vreau să mă mai pârască odată, să mai aud odată din gura ei mare şi dizgraţioasă cum strigă: „Mamăăăă, iar mi-a luat porţia!!!”.

Îmi amintesc de vremurile când stăteam cu Maggie. Era prietena mea. Ea avea bani. Ea avea una din cele mai frumoase maşini din oraş. Părinţii ei aveau studii.

Când mergea în Drăgaică, mă lua şi pe mine, şi împărţea acea pungă de galbeni în mod egal, aşa cum nasul împarte aerul.

Îmi amintesc şi acum de parcă a fost ieri când am fost cu ea şi cu al ei tată cu cortul la mare, acolo unde apa nu mai este doar un element chimic. Mi-a fost frig peste noapte, dar m-am trezit deranjând nisipul fin presărat acolo cu picioarele mele.

Au trecut 30 de ani de atunci, dar încă mai pot simţi mirosul fulgilor din pernele pe care dormeam la Maggie. Dar acum Magica e în alt oraş, eu sunt aici…, unde există biserici, sticle de Borsec la 2 l , câini vagabonzi, dar şi televizoare alb-negru.

Beriluş

Niciun răspuns to “să vă scrie C”

Lasă un răspuns

