Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

EA


Ai fost vreodată la şcoală ? Uite cum facem, să presupunem că ai fost o zi. Învăţătoarea aceea, oricât de proastă ar fi fost ea şi dornică de a-şi face meseria doar pentru bani, te-a învăţat să numeri până la 10 : uite aşa 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Eu nu îţi cer mult, îţi cer chiar jumătate din ceea ce te-a învăţat dânsa. Până la 5, cifra 5. Deci, până aici…ştii să numeri până la 5. Perfect ! Acum, alfabetul, cel cu care formezi cuvinte, cel de care mă folosesc şi eu acum. (eu profit de alfabet pentru a-ţi scrie). Numără până la a 5-a literă a alfabetului (hai împreună) : A , B , C , D,…, E ! E ! e ! Ee ! 🙂 ” E ” este 5-a literă a alfabetului. „E” este o literă frumoasă. Îmi plăcea să fac E-uri de mână. Eminescu. Enache. Elveţia. Episcopie. E-uri peste tot, şi in vorbire, dar şi în mâncare. E-ul a creat lumea. Dumnezeu l-a creat pe EL şi apoi pe EA. El şi ea; Ea şi el; exemplarele umanităţii. Dintr-un cuplu dominat (2 din 4 , pretenaş) de a 5-a litera a alfabetului s-a creat un alt om, e mic (de mână, eventual). Vezi, toţi am fost creaţi din ea şi el. Din E.

Haideţi să purtăm o discuţie ca de la E la E, o discuţie fără teme politice, o discuţie care să nu miroasă a muştar, o discuţie presărată cu puritatea ridicării la pătrat [îmi plac pătratele perfecte], o discuţie ca între două persoane cu rude cu grade universitare.

Eu fiind un el. Un E primar aşadar. Vreau să deviem discuţia şă se încline spre celălalt E, să se îmbibe în ea, pardon EA. Şi prin ea să nu înţelegem toate ea-urile, adica orice persoană deţionătoare de pizdă. Vreau să vorbim despre Ea, ea a mea. Un ea ideal. Mai pe scurt, femeia ideală, idiotule. Prin ea o să se înţeleagă blonda din staţia lui 385 din Drumu Taberei din Bucureşti. Femeia care m-a fascinat la vârsta de buletin (14 ani) şi care continuă să o facă. Probabil e doar ceva în imaginaţia mea bolnavă. Probabil nu e ea (blonda), femeia mea ideală. Dar lasă-mă să cred. Lasă-mă. E destul de bine. Sau nu, nu e. Pentru că ştiu că am văzut-o odată şi nu o pot avea niciodată. Adică să ştiu că tot ce îţi poti dori în viaţă, femeia ta ideală (ce exprimare de Dani Oţil), are o existenţă fizică şi tu nu o poţi avea ? Hai frate ! E sub aşteptările voastre de la un leu cred.

EA este totul. JUmătatea perfectă. A MEA, E A MEA. ESTE DOAR A MEA. Nu mă face gelos, nu aş suporta încă o ruptură. Blonda din staţia lui 385. 385 – număr impar.  Îmi place. Îmi place la nebunie.

Vreau să mai merg cu autobuzul ăla. Vreau să mai stau în locul ăla, în care ştiu că ar mai fi atins vreodată blonda asfaltul cu tălpile ei. (auzi mă, nu îmi pasă că îmi stric reputaţia publicând asta, serios). să revenim.

E blonda din drumu taberei. Cu care m-am privit ceva vreme insistent, şi-a dedicat un minut din viaţă pentru mine. Dragostea are ochii albaştrii, dragostea e blondă, dragostea poarte converşi şi e îmbrăcată ok, dragostea e bronzată.

„Te-ai uitat la mine, după ce mă culcasem la 3 şi mă trezisem la 5. ”

Eşti idealul meu suprem.  Dar de ce te-am întâlnit pe tine ? Pe tine, care eşti un supraom. Dar supraomul era om, purta tricou vişiniu. TE-AM VĂZUT. Pe tine, iubito, pe care, te desenez pe bănci codat, pe 90% din caiete, pe manalul de chimie anorganică, pe biletele RATB. Şi chiar dacă nu eşti tu femeia ideală. Femeia ideală e de treabă, miroase a portocală de Sicilia, are dantură perfectă, are culoarea părului la fel cu a soarelui, ochii ei sunt vopsiţi cu marea, buzele ei fumate pe căile ferate.

O vreau înapoi. Vreau să nu fi vorbit cu Georgiana la telefon chiar atunci şi să nu o mai pierd din vizor. Să fi cobărât în aceeaşi staţie. Să-i fi luat numărul de telefon. Să fi tremurat atunci când îl tastam. Să fi închis ochii atunci când ii auzeam vocea care îmi inunda timpanele cu briza marină.

Rujul ăla care parcă îi susţinea buzele îmbibate în Mediteraneeană. Machiajul discret, parfumat în bleo-marin cu influenţe vernil. Corpul acela, AHHHHHHHHHHHHHHH, scufundat în acelaşi aer pe care îl respiram şi eu.

te iubesc.

Întoarce-te la mine, blonda din staţia lui 385. Vreau să te mai văd odată. Uneori îmi vine în minte, în minte, că m-am născut doar ca să te iubesc pe tine, frumoaso. Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la mine !Întoarce-te la … !Întoarce-te la … !Întoarce-te la … !Întoarce-te la … !Întoarce-te la … !Întoarce-te la … !Întoarce-te la … !Întoarce-te la … !Întoarce-te la … !Întoarce-te la … !Întoarce-te la … !Întoarce-te la … !Întoarce-te … !Întoarce-te … !Întoarce-te … !Întoarce-te … !Întoarce-te … !Întoarce-te … !Întoarce-te … !Întoarce-te … !Întoarce-te … ! mine 😦

P.S. Frumoaso, să ştii că o să te aştept în fiecare zi la ora 12 în staţia aia.

3 răspunsuri to “EA”

  1. frumos inceput, oarecum inteligent…cuprinsul prea neadecvat inceputului si limbajului prea vulgar
    si …am si eu o intrebare, ce aveti cu blondele :)) ?!! =))


Lasă un răspuns

