Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

11


Tocmai am ajuns acasă. Poarta era închisă şi  nimeni acasă; eu neavând cheile, am fost nevoit să sar iar gardul. Acum am deschis CD-ROM-ul şi am pus CD-ul cu Nirvana zgâriat, lovit … primit de la G. Şi abia acum am observat ca masa era murdară de vinete şi eu l-am pus acolo. Dar nu contează. Din cele 22 de melodii (uu..ziua mea de naştere),  am ascultat melodia cu nr 11 – Rape me :)) .

ups

văd că nu mai merge, nu mai citeşte, Georgiana, ce i-ai făcut? mda. le citeşte numai pe cele care le vrea el. uh  –   încep să mă gândesc la cana aceea cu pisica.

Hey! O ia razna.

în fine, a fost frumos azi afară, dar nu ştiu de ce, nu s-a întamplat nimic extraordinar.

de ce nu îmi sună telefonul ? vreau să mă sune cineva. să fiu căutat. [cât de ego-centrist, narcisist şi tipic caracterului unui nativ din zodia leu].

nirvana-a

mai trebuie cele 3 zgârieturi de pisică.

Un răspuns to “11”

  1. „cât de ego-centrist, narcisist şi tipic caracterului unui nativ din zodia leu” – :)) nici nu stii cata dreptate ai, tipicule ;;)


Lasă un răspuns

