Alexandru Orlando
visez enorm, colorat în demenţă

Prima oara


Totul are un început. Orice începe cu ceva – coadă de la pâine, listele cu înscrieri la liceu, melodia „Radio Ga-Ga”, primul 10 la fizică, prima noapte de dragoste, până şi acest paragraf, care începe prin cuvântul – totul , sper că am accentuat destul şi aţi înţeles cam unde bat. Da mă, e prima oară când scriu pe blog, este primul meu post, dar cred că v-aţi dat seamă după titlul, intitulat că orice dude în lipsă de imaginaţie – prima oară. Ce banal.

Da, ce să scriu, stii…e aiurea dacă te gândeşti că scrii doar pentru voi, voi…niste şacali, staţi cu ochii în 4, pregătiţi pentru a-mi tăia capul la fiecare greşeală de exprimare/tastare, limbaj banal , non sens, lipsă de talent, pentru că da, nu am talent la scris, nu scriu frumos [nici la propriu, nici la figurat]. Dar nu îmi păsa, nu mi-am făcut blog-ul pentru a fi ‘cul’, iar cine mă cunoaşte cu adevărat, ştie cum sunt. Nu am nevoie să mă cunoşti după blog/hi5/messenger, de fapt, până la urmă mi-ar face plăcere. [uite, mă contrazic] ; dar acum pe bune, îmi place să cunosc lume. Eu scriu aici, pentru mine, să mă amuz peste câţiva ani de cum eram, ce naiv, sau cine ştie. [mai găsisem acum ceva timp nişte e-mail-uri de mai demult şi am cam râs].

Ce aş putea să spun despre mine. Acum, când îţi scriu acest post, din anul mântuirii 2009 , am încă 15 ani`.  Pe stradă, sigur mă remarci : adică până şi tu o să te aflii printre acei oameni care după ce mă văd: „ce păr mare are ala” sau mai simplu „ce păr are ala” sau, chiar să îmi sugerezi un „tunde-te”. Nu-mi păsa ! Eu nu aş putea să mă caracterizez, asta să o faci tu.  O să îţi mai scriu, dragă prietene !

„FII BUN, FĂ BINE ! „

3 răspunsuri to “Prima oara”

  1. Bun venit pe blog, Alexandru. 😀
    Pentru inceput e bine; de abia astept sa te critic >:)

  2. „Uite-l pe ăla care seamănă cu Jimi Hendrix!” 😀

  3. mai am unu’ in clasa care e tot in zodia leu, ca si tine si are paru’ cret. Probabil ca e o trasatura comuna a „leilor”


Lasă un răspuns

